همه به دنبال موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش هستند. با این حال، همه نمی توانند اعتبار لازم را برای موفقیت به دست بیاورند. پس وقت آن است که بنشینید، توجه کنید و یاد بگیرید چگونه با یکی از مزایای واقعی بازی در بازاریابی همکاری در فروش موفق شوید!
چگونه می توان به موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش رسید؟
با نگاه به موفقیت ها و شکست ها باید همیشه یک سوال مهم از خود بپرسید:
چه کاری لازم است انجام شود تا یک شرکت همکاری در فروش موفق شود؟ پاسخ این سوال سخت است اما در اینجا 10 مرحله برای موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش را بیان می کنیم.
اما قبل از آن اگر با سیستم همکاری در فروش آشنا نیستید، مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.
-
کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید.
این مورد یکی از مهم ترین کار ها است که در شماره یک لیست ما قرار می گیرد. اگر کاری را که انجام می دهید دوست نداشته باشید، هرگز نمی توانید موفق شوید.
اگر فقط این کار را برای پول انجام می دهید، هیچ تفاوتی بین شما و یک کارمند شرکت بازاریابی وجود ندارد که از کار خود خسته شده است و از آن متنفر است.
در بازاریابی وابسته یا بازاریابی همکاری در فروش، دوست داشتن کاری که انجام می دهید، ضروری است. در غیر این صورت، شما نمی توانید ایده های جدید و زوایای بازاریابی را بیابید، که برای موفقیت به عنوان یک بازاریاب وابسته ضروری است.
-
شما باید یاد بگیرید که مراحل را به ترتیب انجام دهید.
آیا در همان ماه اول 5000 دلار سود می خواهید؟ هیچ فرمول، دکمه، کلیک یا نرم افزار کسب درآمد جادویی وجود ندارد که مدام در صفحات فروش فرصت های شغلی مشاهده کنید.
برای درآمد 5000 دلار، اول از همه باید 1 دلار درآمد کسب کنید و این سخت ترین قسمت است. سپس شما باید آن 1 دلار را به 10 دلار تبدیل کنید.
این یک فرایند یادگیری کامل است و به زمان نیاز دارد. نمی توانید چند روز پس از شروع بازاریابی همکاری در فروش، انتظار داشته باشید که پول از پشت بام وارد شود.
این یک علم است:
شما باید برای موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش روانشناسی مشتریان خود را درک کنید، رفتارهای آنها را درک کنید و تمرینات زیادی انجام دهید.
بنابراین ممکن است از چند هفته تا چند ماه طول بکشد، بسته به اینکه چقدر سریع چیزها را یاد می گیرید.
-
از دیگران بیاموزید.
این یک مرحله مهم دیگر است.
از افرادی که علم زیادی دارند بیاموزید، از بزرگان حرفه خود یاد بگیرید، ببینید درباره آنها چه می نویسند، کجا می نویسند، چگونه کارها را انجام می دهند.
روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد:
شما می توانید برای آموزش مهارت های خود به شرکت های همکاری در فروش بزرگ، یا به انجمن های مرتبط با بازاریابی همکاری در فروش، گروه های فیس بوک، گروه های اسکایپ و سایر شبکه های اجتماعی بپیوندید.
بهترین شرط این است که فردی را استخدام کنید تا به شما آموزش دهد. با این کار می توانید توجه مناسب آنها را جلب کنید. گرچه این کار می تواند کمی هزینه بر باشد.
با این حال، اگر توانایی پرداخت این هزینه را ندارید، بهترین گزینه شما این است که 5-10 شرکت همکاری در فروش دیگر جمع کنید و مقداری پول برای کلاس های گروهی جمع کنید، یا حتی از شبکه بازاریابی همکاری در فروش خود بخواهید مربی مورد علاقه خود را برای آموزش شرکت های وابسته خود استخدام کند.
بسیاری از شبکه های وابسته همکاری در فروش، مربیانی را برای آموزش شرکت های وابسته خود استخدام می کنند و کلیه هزینه ها را شبکه ها بدون هزینه برای شرکت های تابعه متحمل می شوند تا به موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش برسند.
-
درباره محصولی که تبلیغ می کنید اطلاعات کسب کنید.
هرگز محصولی را که از آن تصوری ندارید تبلیغ نکنید. همیشه تحقیق کنید، ببینید محصولی که تبلیغ میکنید در مورد چه چیزی است، چه مزایا و معایبی دارد و غیره. همچنین، مهم است که بدانید چرا این محصول خاص از رقبا بهتر است.
درباره بازار اطلاعات کسب کنید. منظور از این حرف این است که محصول شما چه ویژگی هایی دارد که در محصولات رقیب موجود نیست، چگونه محصول شما بهتر است و چرا مشتریان باید آن را بیش از رقبا خریداری کنند. همه ی این موارد برای موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش لازم است.
-
ثابت قدم باشید.
هرگز نگذارید شکست ها شما را از کار بیندازند یا مانع راه موفقیت شما در بازاریابی همکاری در فروش شما شوند.
عدم موفقیت همان چیزی است که شما را به موفقیت می رساند.
بنابراین به جای تسلیم شدن، دوباره بلند شوید و سعی کنید بفهمید کجا اشتباه کرده اید و خود را اصلاح کنید.
کسانی که تلاش می کنند و ثابت قدم هستند سرانجام به یک راه حل می رسند و کسانی که نمی توانند ثابت قدم باشند عقب می مانند و مسیر خود را از دست می دهند. اگر شما عاشق کاری هستید که انجام می دهید، می تواند به نوعی راه حل پیدا کنید و مشکل خود را برطرف کنید.
-
برنامه ریزی کنید.
داشتن یک برنامه همیشه مهم است. هنگامی که شروع به تبلیغ یک محصول یا خدمت می کنید، از دیدگاه صاحب کالا به آن فکر کنید.
اگر مالک آن محصول باشید، چه کاری انجام می دهید؟
باید ذهنیت درستی داشته باشید تا قبل از همه، جوانب را بررسی کنید. مثلا اگر کمپین شما شکست بخورد چه کاری باید انجام دهید.
این برنامه ها به شما کمک زیادی می کند که در بازاریابی همکاری در فروش فعالیت کنید.
از این سوالات استفاده کنید: چه، چه کسی، کجا، چه زمانی و چرا
-
یک اعتبار قوی در جایگاه خود ایجاد کنید.
بازاریابی همکاری در فروش اکنون مانند چند سال گذشته، ساده نیست. امروزه موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش پیچیده تر، پیشرفته تر و سودآورتر است.
به جای ایجاد یک کمپین یک صفحه ای، روی ساخت دارایی ها، قیف ها و چیزهایی که ارزش دارند، کار کنید.
به یک حوزه بچسبید و بر آن مسلط شوید.
این قوانین نه تنها به شما در جلب اعتماد بازدید کننده کمک می کند، بلکه با تبلیغ کنندگان انحصاری که هیچ کس دیگر به آنها دسترسی ندارد نیز کار می کند.
-
برای شروع هرگز دیر نیست.
“بازاریابی همکاری در فروش مرده است.”
از زمان شروع بازاریابی همکاری در فروش این جمله را چندین بار شنیده ایم. بازاریابی همکاری در فروش هرگز نمی تواند مرده باشد، بلکه صرفاً با پیشرفت تکنولوژی به اوج خود می رسد.
بله، بازاریابی برای کسانی که از میانبر استفاده می کردند مرده است، زیرا رویکرد میانبر هرگز طولانی نمی شود.
موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش بیش از هر زمان دیگری سودآوری دارد. تنها چیزی که شما باید درک کنید این است که چگونه فنون و فناوری های جدید را به کار بگیرید.
با سیستم های تبلیغاتی جدید، روش های جدید برای هدف قرار دادن مخاطبان، جلب توجه آنها و آزمایش زوایای جدید بازاریابی بازی کنید.
صنعت بازاریابی وابسته همچنان در حال پیشرفت است و شما باید بتوانید تغییرات را سریعاً اتخاذ کنید.
-
تیم خود را بسازید.
روز به روز، فعالیت های یک نفره دشوارتر می شوند و بازاریابان همکاری در فروش از فعالیت های یک نفره به مشاغل کوچک تبدیل می شوند.
دلایل زیادی برای این امر وجود دارد، اما یکی از مهم ترین دلایل این است که با داشتن تیم شخصی خود می توانید وقت آزاد داشته باشید تا از زندگی خود لذت ببرید.
همچنین، به جای یک نفر، می توانید 3-4 نفری در یک کمپین کار کنید، که ایده های بیشتر، پیشرفت و تنوع بیشتری را در مبارزات شما ایجاد می کند که منجر به نتایج بهتر و موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش می شود.
-
فعال بمانید.
این بزرگترین چالشی است که با آن روبرو خواهید شد.
برای رسیدن به موفقیت، فعال بودن بسیار مهم است و برای این منظور، باید ذهن خود را تازه نگه دارید.
به طور منظم ورزش کنید، استراحت مناسب داشته باشید، از نظر روابط، رژیم غذایی و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی، یک سبک زندگی سالم داشته باشید.
ممکن است بسیاری از شما بازاریاب های هماری در فروش را مانند افراد تنبل فرض کنید، اما این برای کار شما و زندگی اجتماعی شما سالم نیست.
فعال بودن بسیار مهم است، زیرا بازاریابی همکاری در فروش خلاقیت می طلبد و در هنگام احساس تنبلی یا خستگی هرگز نمی توانید خلاق باشید.
حتی اگر فقط 2، 3 ساعت با ذهن فعال و تازه کار کنید، کار همیشه مثمر ثمر تر است و نتایج بهتر از این است که یک هفته در تنبلی یا خستگی کار کنید.
بنابراین، درس در اینجا ساده است:
همیشه توصیه می شود که وقتی ذهنی باز و تازه دارید، وقتی با انگیزه و با انرژی هستید برای انجام کارهایتان، کار را شروع کنید.
نتیجه
اکنون که می دانید راه موفقیت در بازاریابی همکاری در فروش چیست، وقت آن است که شروع به کاوش در این جهان کنید!
برای شروع همکاری در فروش در سایت وردپرسی خود، می توانید از افزونه همکاری در فروش ووکامرس استفاده کنید.
این بازار پر از فرصت های کسب درآمد است و اگر این مراحل مهم را دنبال کنید می توانید موفق شوید.