اکثر افراد در انجام تحقیق کلمات کلیدی افیلیت دچار اشتباه می شوند و اغلب به دنبال کلمات کلیدی کم رقابت هستند. آن ها از روش های زیادی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنند. ممکن است آن ها منجر به بازدید زیادی شود اما هیچ کلیک، نرخ تبدیل و یا درآمدی به وجود نخواهند آورد.
اگر به دنبال راه اندازی سات افیلیت هستید این مقاله را بخوانید. همچنین می توانید از افزونه همکاری در فروش ووکامرس برای راه اندازی همکاری در فروش در سایت خود استفاده کنید. حال بیایید به ادامه تحقیق کلمات کلیدی در سایت های افیلیت بپردازیم.
خوشبختانه ، یک راه حل ساده برای این مشکل وجود دارد و آن انجام دادن تعداد زیادی جستجو برای پیدا کردن کلمات کلیدی می باشد که می توانید بر اساس آن ها رتبه سایت خود را بالا ببرید. این کلمات باید در رابطه با موضوعات وبلاگ و یا سایت خودتان باشد تا بتوانید با استفاده از آن ها مطالب خود را به محصولاتتان پیوند دهید.
به عنوان مثال ، کسی که به دنبال “بهترین پودر پروتئین” است پیش از خرید آن می خواهد جوانب مثبت و منفی هر کدام از آن ها بررسی کند و سپس محصول مناسبی را خریداری کند. در نتیجه آن ها مطالب شما که از این کلمه کیدی استفاده کرده است را مطالعه می کنند و روی محصولات لینک داده شده در آن پست کلیک کرده و آن را خریداری می کنند.
در این مقاله ما به شما چهار نوع از بهترین کلمات کلیدی را که می توانید هدف قرار دهید را معرفی خواهیم کرد:
- کلمات کلیدی که مقایسه های کلی انجام می دهند.
- کلمات کلیدی که برند های مختلف را مقایسه می کنند.
- کلمات کلیدی که محصول خاصی را بررسی می کنند.
- کلمات کلیدی T & A
-
کلمات کلیدی که مقایسه های کلی انجام می دهند.
در اینجا چند نمونه از این نوع تحقیق کلمات کلیدی آورده شده است:
بهترین کالسکه های دنیا
در این نوع از کلمات کلیدی معرفی کردن محصولات بسیار آسان است زیرا هدف آنها مقایسه کل محصولات است و جستجوگران همیشه به دنیال این گونه مقایسه و بررسی ها در بازار هستند تا بتوانند محصول موزدنظر خود را سریع تر پیدا کرده و خریداری کنند. شما تنها باید به آن ها کمک کنید تا تصمیم بگیرند کدام یک را مناسب تر می باشد.
برای یافتن آن ها در تحقیق کلمات کلیدی خود، با جستجوی یک یا دو کلمه کلیدی گسترده در Keywords Explorer شروع کنید. به عنوان مثال ، اگر سایت شما درباره محصولات کودک می باشد می توانید کلماتی مانند “کودک” و یا “نوزاد” را جستجو کنید.
در این ابزار برای دیدن تمامی ایده هایی که حاوی یک یا چند مورد از این کلمات هستند به قسمت “Phrase match” بروید ، سپس با استفاده از فیلتر “include” عباراتی را که حاوی کلمه “بهترین” هستند را پیدا کنید.
این ابزار ایده های مختلفی در مورد موضوع به شما می دهد. شما همچنین می توانید با فیلتر کردن کلمات کلیدی بر اساس نمره دشواری و سختی آن ها موارد را محدودتر کنید.
به خاطر داشته باشید که تنها کلمات کلیدی با KD (سختی رسیدن به رتبه اول گوگل) پایین را هدف قرار ندهید زیرا بسیاری از آنها محصولات کم ارزش و ارزانی را با یکدیگر مقایسه می کنند. اگرچه این کلمات کلیدی می توانند به درآمدزایی شما کمک کند اما بهتر است در کنار آن ها که به دنبال کلمات کلیدی با میزان رقابت بالاتر نیز باشید زیرا اغلب آن ها در مورد محصولات با قیمت بالاتر می باشند.
البته ، کلمات کلیدی مقایسه اقلام اغلب رقابتی تر هستند ، اما می توانید با جستجوی مواردی که فرد یا نیاز خاصی را هدف قرار می دهند ، موارد نسبتاً کم رقابتی تری را پیدا کنید. اینها معمولاً از ساختار “بهترین [نام محصول] برای [کاربر]” پیروی می کنند به عنوان مثال:
- بهترین صندلی ماشین برای ماشین های کوچک
- بهترین کالسکه برای نوزاد
- بهترین قالب برای سایت فروشگاهی
برای یافتن این موارد کافی است که نام محصولات با قیمت بالایی را در ابزار Keywords Explorer وارد کنید. سپس از فیلتر “include” برای پیدا کردن کلمات کلیدی حاوی عبارات های “بهترین” و “برای” استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که برگه “همه کلمات” انتخاب شده است تا هر دو کلمه شامل شوند.
سپس لیستی از کلمات کلیدی را که حاوی حداقل یکی از محصولات گران شما است و کلمات “بهترین” و “برای” را شامل است خواهید دید. با این حال ، این کلمات کلیدی همیشه نمره KD پایین ندارند.
با این حال ، متوجه خواهید شد که بیشتر پست ها با کلمات کلیدی خاص دارای رتبه کم و دامنه های مراجعه کننده اندک هستند. در مقابل ، پست ها با کلمات کلیدی گسترده تر دارای دامنه های مراجعه کننده بیشتری هستند.
-
کلمات کلیدی که برند های مختلف را مقایسه می کنند.
مقایسه برند های تجاری مختلف با استفاده از کلمات کلیدی باعث می شود که افرادی که به دنبال تفاوت بین دو محصول با برند مختلف هسند را به راحتی مقایسه کند. به عنوان مثال :
ایرپاد در مقابل ایرپاد پرو
این کلمات کلیدی معمولاً تقاضای کمتری برای جستجو دارند ، اما هدف گذاری روی آن ها راحت تر است زیرا دقیق تر هستند و افراد محصولات موردنظر خود را تنها به چند برند محدود کرده اند و این موضوع کار شما را راحت تر می کند.
آسانترین راه برای یافتن آنها در تحقیق کلمات کلیدی وارد کردن لیست برند های مختلف در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Keywords Explorer است. سپس به “Phrase match” بروید و از فیلتر ها برای یافتن کلمات کلیدی حاوی “در مقابل” استفاده کنید. شما همچنین می توانید دسته ها و نام های تجاری موجود در یک فروشگاه آنلاین مرتبط را بررسی کنید.
-
بررسی محصولات
کلمات کلیدی که محصولات را بررسی می کنند آن دسته از کلماتی هستتند که افراد زمانی استفاده می کنند که به دنبال بررسی دقیق محصولات به صورت جداگانه هستند.
تحقیق کلمات کلیدی در این دسته از کلمات برای سایت های افیلیت بسیار مناسب هستند زیرا جستجوگران معمولاً برای خرید ان محصول بسیار قاطع هستند زیرا قبلاً تحقیقات خود را انجام داده اند و نسبت به یک محصول خاص علاقه مند شده اند و به دنبال بررسی آن هستند.
بنابراین اگر شما حرفه ای عمل کنید می توانید آن ها را جذب کسب و کار خود کرده و محصولات خود را به فروش برسانید. با این حال ، همانند مقایسه ی برند های مختلف حجم جستجو برای این کلمات کلیدی بسیار کمرنگ است.
مانند موارد قبلی برای یافتن آن ها ، چند نام تجاری را در Keywords Explorer وارد کنید و به قسمت “Phrase match ” بروید ، سپس با استفاده از فیلتر کلمات کلیدی حاوی کلمات “بررسی” را پیدا کنید. تنها چیزی که باقی مانده است ارزیابی سختی رتبه بندی و بررسی محصولاتی است که فکر می کنید می توانید بر اساس آن ها رتبه بالایی را کسب کنید.
-
کلمات کلیدی T & A
اگر می خواهید صفحات شما در گوگل رتبه بالایی کسب کنند به دریافت بک لینک نیاز دارید. هدف قرار دادن کلمات کلیدی T & A که مخفف Trust and Authority یکی از راه حل ها می باشد. این کلمات کلیدی در مورد موضوعات غیر تجاری هستند که با استفاده ازتحقیق کلمات کلیدی درمورد آن ها می توانید محتوایی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان خود را درباره موضوعی آموزش داده و آن ها را آگاه کنید.
هدف قرار دادن این کلمات کلیدی دو مزیت اصلی دارد:
- در مخاطبان خود حس اعتماد ایجاد می کنید و اگر بتوانید درباره موضوعی تخصص نشان دهید مردم به توصیه های شما اعتماد خواهند کرد.
- معروفیت و محبوبیت را از طریق بک لینک ها ایجاد کنید. به طور کلی افراد بیشتر مطالب مفید و غیر تجاری را ترجیح می دهند.
برای پیدا کردن این دسته از کلمات کلیدی در تحقیق کلمات کلیدی خود عبارت موردنظر خود را وارد کنید و سپس با استفاده از فیلتر ها نمره دشواری کلمات کلیدی خود را چیزی بالاتر از 40 قرار دهید و آن ها را فیلتر کنید.
دلیل این کار این است که معمولاً نمره دشواری کلمات کلیدی براساس تعداد وب سایت هایی است که به 10 صفحه برتر لینک می دهند. بنابراین این یک روش خوب برای یافتن موضوعاتی است که امکان جذب پیوندهای زیادی را دارد.
سرانجام ، به جستجوی عناوین مورد نظر مخاطبان مورد نظر خود بپردازید. سپس مشخصات بک لینک صفحات رتبه برتر را تجزیه و تحلیل کنید تا مواردی را که دارای بک لینک با کیفیت بالا هستند را پیدا کنید. اگرچه بیشتر بازدیدکنندگان این صفحات آماده خرید نخواهند بود اما هنوز برای آگاهی از برند مفید هستند.
جمع بندی
تمامی موارد گفته شده در این مقاله به شما ایده هایی برای یافتن کلمات کلیدی دادند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید تا محتوای سایت افیلیت خود را کامل کنید. به خاطر داشته باشید که یافتن کلمات کلیدی تمام ماجرا در تحقیق کلمات کلیدی نمی باشد و شما باید یاد بگیرید که چگونه دشواری میزان رتبه بندی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین موضوعات را برای سایت خود انتخاب کنید.