پاپ آپ وردپرس اغلب با سوق دادن محتوای تبلیغاتی به گونه ای که باعث جلب توجه بازدید کننده ها شود، در وب سایت ها برای تولید لید استفاده می شود. برای بسیاری از کاربران پاپ آپ ها خوشایند نمی باشد زیرا باعث می شود تجربه ی کاربری خوبی نداشته باشند و اغلب آن ها بسیار آزار دهنده هستند.
در واقع پاپ آپ های معمولی ، آگهی ای می باشد که پنجره جدیدی را باز می کند و تجربه مرور شما را کاملاً مختل می کند ، مدت ها پیش در دهه های 1990 و 2000 محبوبیت داشت و به دلیل تجربه ی کاربری بد اولین مسدود کننده های پاپ آپ مبتنی بر مرورگر در اوایل دهه 2000 ظهور کردند.
با این وجود ، امروزه مردم هنوز از پنجره های بازشو و یا پاپ آپ ها استفاده می کنند و برای بهبود تجربه ی کاربری به پاپ آپ های شناور تغییر جهت داده ایم. این دسته از پاپ آپ وردپرس دیگر برای کاربران مزاحمتی ایجاد نمی کنند و در همان صفحه سایت باز می شود و عین حال در میان محتوای واقعی صفحه پنهان می شود. این نوع تبلیغات اغلب توسط سایت های خبری و رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرد.
با وجود شکستن رکورد داشتن بدترین تجربه کاربری ، پنجره های بازشو و یا پاپ آپ ها همچنان یکی از محبوب ترین روش ها برای تولید لید از ترافیک آنلاین هستند. با این حال ، امروزه این نوع از آگهی ها را می توان در میان وب سایت های شرکتی و یا بازاریابانی که می خواهند محتوا و یا تبلیغات را برجسته کنند ، یافت.
با گسترش این نوع از آگهی ها افزونه های پاپ آپ بسیار زیادی به وجود آمده اند که می توان با استفاده از آن ها پاپ آپ های کاملاً سفارشی شده ای را ایجاد کرده و در سایت خود قرار دهید. ما در ادامه بیشتر در رابطه با پاپ آپ وردپرس صحبت میکنیم ، مزایای آن ها بررسی کرده و تعدادی افزونه برای استفاده از آن ها در وب سایت خود معرفی خواهیم کرد.
پاپ آپ وردپرس چیست؟
تبلیغات پاپ آپ نوعی از تبلیغات اینترنتی است که توسط تبلیغ کنندگان برای جلب توجه کاربران وب استفاده می شود و استفاده از آن در فضای وب یک روش رایج است که به دلایل مختلفی باعث جلب توجه بازدیدکنندگان می شود. پنجره های بازشو به طور خودکار و بدون هیچ گونه دخالت کاربر ظاهر می شوند. محتوای پاپ آپ وردپرس می تواند بسیار متفاوت باشد ، از فرم های مختلف برای ایجاد لید ، به روزرسانی اخبار و یا پیام ها ، تا تبلیغات شخص ثالث که برای هدایت بازدید به وب سایت دیگری طراحی می شوند. اما در حالت کلی پاپ آپ ها انواع مختلفی دارند و به گونه های مختلفی ظاهر می شوند. به عنوان مثال:
- برخی از آن ها واقع در صفحه ای هستند که شما در حال خواندن آن هستید.
- برخی از آن ها هنگام کلیک کردن برای رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر ظاهر می شوند.
- برخی دیگر هنگام جستجوی کلمه کلیدی یا یک اصطلاح ظاهر می شود.
- برخی از آن ها بسیار متحرک و شناور هستند و یا به عنوان بازی های تعاملی ظاهر می شوند.
- با قرار دادن موس بر روی یک منطقه خاص از صفحه
- پیمایش به پایین صفحه سایت و اسکرول کردن کاربر
- چند دقیقه عدم فعالیت کاربر
این تکنیک ها کاربر را مجبور می کند که پنجره بازشو را مشاهده کند و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد که در فضای آنلاین از ان ها استفاده می شود و اصلاً محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. همچنین از پاپ آپ ها می توان برای موارد مختلفی از جمله موارد زیر استفاده کرد:
- صفحات شبکه های اجتماعی
- خبرنامه / ثبت نام ایمیل
- تخفیف / پیشنهاد ویژه
- بازخورد گرفتن از کابران
- پاسخ به سوالات متداول
- محصولات جدید
اگرچه بسیاری از افراد از پاپ آپ ها استفاده نمی کنند زیرا معتقدند تجربه ی کاربری بدی دارند اما استفاده از آن ها برای برخی از موارد کاملاً ضروری است. این موارد استثنا عبارتند از:
- پنجره های بازشو که کاربران را در مورد کوکی ها آگاه می کنند.
- درخواست از کاربران برای تأیید سن یا سایر شرایط قانونی
- پنل های ورود یا سایر عناصر رابط کاربری
اگر از پاپ ها به خوبی استفاده شود و آن ها به صورت مناسب در وب سایت شما اجرا شود ، می توانند مزایایی برای وب سایت شما داشته باشند ، از جمله افزایش تعداد مشترکان ، افزایش نرخ تبدیل و جلب اعتماد مشتری و …. استراتژی های برند سازی و طراحی وب همیشه در حال تغییر است. با تغییر رفتار و روند مشتری ، صاحبان مشاغل و میزبانان وب باید خود را با آن ها منطبق کنند.
مزایای استفاده از پاپ آپ ها
پاپ آپ ها و پنجره های بازشو حرفه ای و تمیز می توانند تأثیرات مثبتی بر تولید لید ، افزایش نرخ تبدیل و عملکرد کلی وب سایت شما داشته باشند. برخی از مزایا عبارتند از:
یکی از انگیزه های مهم هر کسب و کاری ، به ویژه مشاغل نوپا ، کسب حداکثر دید کاربران است. پاپ آپ وردپرس اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت شما مشاهده می کنند و معمولاً به روشی تنظیم می شوند که در مرکز صفحه ای که توجه مرورگر متمرکز است ، ظاهر شود.
بنابراین نقش مهمی در جلب توجه مرورگر دارد و کاربر قطعاً قبل از بستن پنجره نگاهی به محتوای تبلیغ می اندازد. شما کنترل کاملی بر این برداشت اولیه آن ها دارید. پنجره های بازشو 50٪ بیشتر از تبلیغات بنری در جلب توجه کاربران موثر هستند. در واقع نمی توان پنجره بازشو یا پاپ اپ را نادیده گرفت ، زیرا بازدید کننده قبل از ناپدید شدن باید با آن تعامل کند.
واقعاً نمی توان از پاپ آپ های وردپرس چشم پوشی کرد. برخلاف پیام اشتراکی وبلاگ ، ساید بار و یا فوتر و آنچه در پاورقی وب سایت شما وجود دارد ، یک پنجره بازشو تاثیر به مراتب بیشتری دارد و بازدیدکنندگان نمی توانند آن ها را در نظر نگیرند.
درست مانند درج آگهی در روزنامه های روزانه ، تبلیغات پاپ آپ وردپرس بصورت آنلاین نیز یک تبلیغ مستقل است که کاربران نمی توانند از آن چشم پوشی کنند. کسب و کارهایی که به دنبال بهبود تعامل با کاربران هستند می توانند از خدمات پاپ آپ بهره مند شوند و آن ها می توانند به شما کمک کنند تا آگهی خود را به درستی در جای مناسب قرار دهید تا حداکثر تعداد مخاطبان هدف را در اختیار شما قرار دهد.
این مزیت بارز دیگر تبلیغات پاپ آپ است. بسته به نوع پیامی که می خواهید تنظیم کنید ، این تبلیغات بستری را برای متناسب کردن انواع مختلف فرم ها و تبلیغات فراهم می کنند. تبلیغات پاپ آپ می تواند به صورت سفارشی شده طراحی شود تا کاربران را ترغیب به کلیک کردن بر روی تبلیغات کند بدین معنی که شما مجبور نخواهید شد از سبک یا مارک تجاری ثابتی کنید.
برای جذابیت بیشتر تبلیغ می توانید یک ویدیو و یا یک نوع بازی تعاملی و ویدیویی را در تبلیغات خود جاسازی کنید. این نه تنها بازدید کنندگان شما را افزایش می دهد بلکه اعتبار برند شما را نیز افزایش می دهد. شما همچنین می توانید تجربه کاربر بازدید کنندگان خود (UX) را با تعیین اینکه چه چیزی می بینند و می توانند روی آن کلیک کنند ، سفارشی کنید.
قابلیت سفارشی سازی پاپ آپ وردپرس به شما این امکان را می دهد که هر چیزی را که متناسب با نیازهای تجارت شما باشد را ارائه دهید.
طبق مطالعات اخیر ، پنجره های بازشو 13 برابر بیشتر از تبلیغات بنر استاندارد ، امکان ایجاد کلیک و گزینه های اشتراک دارند. هدف اصلی هر تبلیغی که برند ها در سایت خود قرار داده و درج می کنند ، افزایش فروش است. در صورت قرارگیری صحیح در وب سایت و در زمان مناسب ، تبلیغات پاپ آپ می توانند به شما کمک کنند هدف خود که افزایش درصد فروش است را محقق کنید.
همچنین مهم است که تبلیغات دارای فراخوان و عناوین مناسبی باشد که خوانندگان را وادار به کلیک بر روی تبلیغات می کند. نکته کلیدی برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل ترافیک ، تحقیق در مورد الگوی رفتار مصرف کننده و نیازهای او و رفع آن ها است.
پنجره های بازشو به همه نشان داده می شوند و به دلیل اینکه باید بسته شوند ، 100٪ میزان مشاهده برای آن ها وجود دارد. ممکن است نرخ تبدیل 3٪ آنچنان چشمگیر به نظر نرسد ، اما 3٪ از هر بازدید کننده وب سایت با گذشت زمان به تعداد قابل توجهی خواهد رسید.
بنابراین با افزودن یک پاپ آپ وردپرس که به خوبی طراحی شده است و نیاز های کاربران را رفع می کند یک روش موثر برای افزایش دنبال کنندگان ، افزایش تعداد مشترکان و بازاریابی محصولات و یا خدمات است. اگر به عنوان مثال ، شما یک شرکت سئو هستید که در یک جلسه آموزش سئو برگزار می شود ، می توانید با نصب پنجره های بازشو پیام را به دنبال کنندگان خود برسانید. اگر به خوبی استفاده شود ، یک پاپ آپ مانند این باعث می شود علاقه مندان به آگهی ها و لید های زیادی جذب شوند.
پاپ آپ وردپرس روشی موثر برای درخواست بازخورد سریع و آسان از مشتریان شما است. به عنوان مثال اگر یک پنجره بازشو را در صفحه سوالات متداول خود قرار دهید ، بازدیدکنندگان در صورت داشتن هرگونه نگرانی ، پرسش یا شکایت می توانند به راحتی با شما تماس بگیرند. با این روش شما می توانید بلافاصله احساس مشتری در مورد محصولات یا خدمات شما را بسنجید و هر مشکلی که بازدیدکنندگان با آن روبرو شده اند را به سرعت حل کنید.
در واقع تبلیغات پاپ آپ می تواند ابزاری فوق العاده برای واکنش سریع مشتریان باشد و شما می توانید تبلیغات را در وب سایت خود به گونه ای تنظیم کنید که به وضوح قابل مشاهده باشد و بازدیدکنندگان بتوانند در مورد محصول یا خدماتی که ارائه می دهید به راحتی اظهار نظر کرده و یا آن ها را استعلام کنند. علاوه بر این ، این تبلیغات به شما کمک می کند تا از مشتری نسبت به محصولات یا خدمات خود و به طور کلی درک آن ها از سازمان خود آگاه شوید.
با این که بسیاری از مردم از پاپ آپ ها متنفر هستند با این حال برای کسب و کار ها سود بسیار زیادی دارند. پنجره های بازشو هنگامی که بازدیدکنندگان سایت درگیر هستند پیامی ارسال می کنند و اگر که به خوبی پیاده سازی شوند دقیقاً هنگامی که بازدیدکنندگان سایت به احتمال زیاد روی آن کلیک می کنند ظاهر می شوند و این موضوع تاثیر به مراتب بیشتری از بنرهایی دارد که فقط قسمت کوچکی از صفحه را اشغال می کنند و کاربران اصلاً متوجه آن ها نمی شوند.
-
بانس ریت وب سایت خود را کاهش دهید.
این معیار نشان می دهد که کاربر با چه سرعتی از سایت شما خارج می شود. برای کاهش نرخ ترک یا بانس ریت، بسیاری از بازاریاب ها از یک پاپ آپ وردپرس استفاده می کنند و درخواست می کنند آدرس ایمیل ، شماره تلفن یا سایر اطلاعات را برای برقراری ارتباط بیشتر به اشتراک بگذارند. چنین پاپ آپی معمولاً هنگامی ظاهر می شود که کاربر قصد بستن برگه یا خروج از وب سایت را دارد.
کاربرد پاپ آپ وردپرس چیست؟
در ادامه یک لیست کوتاه از عملکردهای اصلی یک پاپ آپ وردپرس وجود دارد:
-
لیست ایمیل مخاطبان خود را افزایش دهید.
اهمیت لیست ایمیل بارزترین و بحث برانگیزترین دلیل برای ترکیب فرم های ثبت نام با پاپ آپ در بازاریابی وب سایت شما است. از آنجا که داده ها نشان می دهد پاپ آپ ها ابزاری موثر برای جمع آوری ایمیل ها هستند و به طور معمول نرخ پرش وب سایت را کاهش می دهند.
یک فرم اشتراک و ثبت نام در خبرنامه را که در آن کاربران می توانند آدرس ایمیل خود را وارد کنند می توان با استفاده از پاپ آپ وردپرس ایجاد کرد. پاپ آپ ها این امکان را به شما می دهند تا لیست ایمیل خود را رشد دهید و از طریق ایمیل با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و با ان ها تعامل داشته باشید.
اگرچه هدف اصلی از پنجره های بازشو تولید لید است ، اما شما می توانید محصولات مربوط به صفحه بازدید کننده را تبلیغ کنید. این کار تخصص شما را در این زمینه نشان می دهد و به مخاطبان شما کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند.
-
به یک سوال مکرر مشتریان پاسخ دهید.
یکی از دلایل رایجی که مشتری های بالقوه وب سایت شما را زودهنگام ترک می کنند این است که سوالی دارند و قادر به یافتن پاسخ آن نیستند . بنابراین شما باید تلاش خود را کنید تا پاسخ به سوالات مشتریان را در زودترین زمان ممکن انجام دهید. پنجره های بازشو در صفحه وب ابزاری موثر برای قرار دادن اطلاعات مفید مستقیم در مقابل مشتریان شما هستند. چند نمونه از این اطلاعات مفید عبارتند از:
- ارسال رایگان برای همه
- تخفیف ها تا 4 روز دیگر به پایان می رسند.
- 100 مشتری اول هدیه رایگان دریافت می کنند.
هر خبر مختصری که مشتری شما ممکن است مفید تشخیص دهد ، ممکن است در جعبه پاپ آپ برای حداکثر تأثیر بازاریابی و حفظ آن وجود داشته باشد.
مردم دوست دارند نظرات خود را ارائه دهند. استفاده از یک پاپ آپ برای ایجاد سوالات نظرسنجی جذاب که اطلاعات مفیدی درباره مشتری و نظرات او را فراهم می کند ،می تواند بسیار مفید باشد. این نوع پاپ آپ همچنین روشی ساده برای جمع آوری اطلاعات تماس برای استفاده در آینده است. نظرسنجی می تواند هنگام ورود به وب سایت نشان داده شود و یا می تواند به عنوان یک پنجره خروجی طراحی شود که برای درخواست بازخورد درباره تجربه وب سایت طراحی شده است.
-
شبکه های اجتماعی خود را تبلیغ کنید.
معرفی یک شبکه اجتماعی روشی مهم برای جذب و حفظ مشتری ، افزایش حضور شما در فضای آنلاین ، تبلیغ جدیدترین محصولات یا خدمات و دریافت نظرات تجاری است. ایجاد مخاطبان قابل توجه در رسانه های اجتماعی ، شانس رسیدن محصولات و خدمات شما به اطلاعات جمعیتی مورد نظر را افزایش می دهد. پاپ آپ وردپرس می تواند به شما در رسیدن به این اهداف کمک بسیار زیادی کند.
پنجره های وب می توانند برای تشویق بازدیدکنندگان وب سایت برای تعامل با تجارت شما از طریق سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرند و جعبه های بازشو نیز می توانند هنگام ورود یا خروج به وب سایت اضافه شوند.
معرفی افزونه ی پاپ آپ سبز
افزونه ی پاپ آپ سبز یک افزونه پاپ آپ برای وردپرس است که برای ایجاد پاپ آپ ها در وب سایت های وردپرس می باشد. این افزونه نه تنها به شما آزادی در طراحی پاپ آپ های خود را می دهد ، بلکه به شما این امکان را می دهد که بخش های مختلف سایت خود و تخفیف های خود را به بازدید کنندگان نشان دهید تا اطمینان حاصل شود که میزان رها شدن سبد شما کاهش می یابد و متوسط ارزش سبد خرید با گذشت زمان رشد می کند.
پاپ آپ های طراحی شده با این افزونه با دستگاه های تلفن همراه نیز سازگار است و با آن می توانید در کمترین زمان مشترکین ایمیل خود را رشد دهید. این افزونه همچنین داری ویژگی های زیر می باشد:
- کارایی و سرعت بالا
- دسترسی به آمار های مختلف برای بررسی عملکرد پاپ آپ
- نمایش پاپ آپ ها در تلفن های همراه به طور مناسب
- امکان افزودن لینک های شبکه های اجتماعی
- امکان سفارشی کردن پاپ آپ ها و ویرایش نحوه ی نمایش آن ها
- پشتیبانی ها و به روز رسانی های مکرر
استفاده از پنجره های بازشو در وب سایت
وقتی نوبت به تبلیغات پاپ آپ می رسد ، باید چند قانون را در نظر بگیرید:
-
پاپ آپ وردپرس را در زمان مناسب ارائه دهید.
زمانی که بازدید کننده در سایت شما حضور دارد و زمانی که پنجره جلوی بازدید کننده شما نشان داده می شود واقعاً مهم است. اگر خیلی سریع این کار را انجام دهید ، بازدید کننده شما متعجب می شود و فروش شما انجام نمی شود و اگر خیلی دیر این کار را انجام دهید ، ممکن است فرصت این کار را از دست بدهید. بنابراین پیدا کردن زمان مناسب بسیار مهم است. این زمان را شما می توانید با آنالیز رفتار کاربران از طریق ابزارهای مختلف بدست بیاورید.
بستن تبلیغات پاپ آپ را برای بازدید کنندگان خود آسان کنید ، دکمه بستن را پنهان نکنید ، زیرا هیچ فردی وقت خود را صرف جستجوی علامت ضربدر نمی کند ، آنها فقط از وب سایت شما دور می شوند. چند بار تبلیغ پنجره شما ظاهر می شود ، آیا یک بازدید کننده بیش از یک بار آن را مشاهده می کند؟
-
از دکمه ی CTA و یا دعوت به عمل مناسب استفاده کنید.
این دکمه باید به صورت واضح و کامل نمایش داده شود و همچنین باید رنگ مناسبی داشته باشد. اندازه ی دکمه های اقدام به عمل هم در طراحی پاپ آپ وردپرس بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که توجه کاربر را به خود جلب کند. همچنین شما باید متن و کپی مناسبی را برای آن قرار دهید تا همه چیز واضح و روشن باشد.
-
بازدید کنندگان خود را تحت فشار قرار ندهید.
برای کاربران مواجه شدن با میزان زیادی از اطلاعات و تبلیغات بسیار سخت است و ممکن است آن ها تحت فشار قرار بگیرند. این موارد بر اولین برداشت بازدیدکنندگان از سایت شما و تجربه ی کاربری آن ها تأثیر می گذارد. هنگام ساخت پاپ اپ وردپرس که بازدیدکنندگان در وب سایت شما تجربه می کنند ، به این سوال توجه کنید: آیا همه پنجره های بازشو باید در چند لحظه اول ورود به سایت ظاهر شوند؟ در بعضی موارد بله اما موارد دیگر می توانند کمی بیشتر صبر کنند ، یا ممکن است نیازی نباشد که تنظیم شود تا در هر صفحه نمایش داده شود.
-
از پاپ آپ هایی که صفحه موبایل را به میزان زیادی اشغال می کند استفاده نکنید.
با وجود صفحه نمایش کوچکتر ، این احتمال وجود دارد که بازدید کننده شما حتی پس از بستن پاپ آپ ها نتوانند محتوای موردنظر خود را پیدا کنند. مطمئن شوید که اطلاعیه های شما برای این دستگاه ها نیز تنظیم شده است.
نتایج جستجوی تلفن همراه امروزه برای همه افراد حیاتی است و گوگل در ارائه وب سایت هایی که تجربه بهتری در نمایشگرهای کوچک دارند ، بهتر عمل می کند. به همین دلیل در صورت استفاده از پنجره های بازشو که در اندازه صفحه نمایش تلفن همراه ظاهر می شوند ، باید به موارد زیر توجه داشته باشید:
پاپ آپ وردپرس نباید محتوای اصلی را پوشش دهد ، چه بلافاصله پس از اینکه کاربر از نتایج جستجو به یک صفحه پیمایش می کند و چه وقتی که در صفحه جستجو می کند. یک پاپ آپ مستقل که کاربر باید قبل از دسترسی به محتوای اصلی آن را رد کند نمایش دهید. به یاد داشته باشید ، شما همچنان می توانید از پنجره های بازشو بزرگتر در نمای دسک تاپ استفاده کنید.
-
پاپ آپ ها را ساده نگه دارید.
شما باید مطالب خود را در پاپ آپ ها به گونه ای ارائه دهید که خواندن آن بیش تر از 2 ثانیه طول نکشد و خالی از هرگونه ابهام باشد. پاپ آپ شما باید شما باید ساده باشد و برای ساده بودن آن از رنگ های روشن و پررنگ متناسب با طراحی سایت خود ، متن ساده و واضح و بدون محتوای زیاد و فقط یک تصویر اصلی استفاده کنید. حواس پرتی بیش از حد در پنجره بازشو می تواند از تبدیلات بکاهد.
-
بر اساس نتایج، محتوای پنجره های بازشو را تغییر دهید.
اگر یک پاپ آپ دارید ، ببینید که چقدر خوب بازدید کنندگان را به لید تبدیل کرده است. چند مورد مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر کار می کند. ممکن است زمانبندی های مختلف را در پنجره های گفتگوی خود و ظاهر پیشنهاد خود امتحان کنید. همچنین شما باید بر اساس صفحه ای کاربر در آن حضور دارد پیام خود را مرتبط کنید.
-
بازدیدکنندگان خود را تقسیم بندی کنید.
یک استراتژی، مناسب همه ی افراد نیست و این موضوع برای پاپ آپ وردپرس نیز صادق است. شما باید بازدیدکنندگان خود را به بخش هایی تقسیم کنید و به هر بخش تجربه مربوطه را ارائه دهید. در اینجا بهترین روش ها برای تقسیم بازدید کنندگان خود وجود دارد:
- هدف گذاری مبتنی بر تعامل – از متغیرهای متعددی برای تعیین سطح تعامل استفاده کنید ، به عنوان مثال بازدیدکنندگان جدید است و یا خیر ، تعداد صفحاتی که مشاهده کرده اند چقدر بوده است ، زمان صرف شده در هر صفحه ، اینکه آیا آن ها از زیرصفحه های خاص بازدید کرده اند و موارد دیگر.
- هدف گذاری جغرافیایی – پیام های مختلفی برای همه کشورهای هدف خود ایجاد کنید .
- منبع ترافیک – بازدیدکنندگان را بر اساس اینکه از فیس بوک ، گوگل ، خبرنامه شما و سایر منابع وارد شده اند تقسیم کنید.
- ارزش سبد خرید و محتوای سبد خرید – این فرصتی عالی برای توصیه های محصول دیگر است.
- پنجره های نمایشی مبتنی بر کمپین – بر اساس کمپین هایی که بازدیدکنندگان قبلاً دیده اند.
از این طریق پیام ها را سفارشی کنید تا بهترین نتجه را دریافت کنید.
جمع بندی
در نهایت امروزه پاپ آپ ها دارای محبوبیت بسیاز زیادی هستند و توسط کسب و کار های بسیار زیادی نیز استفاده می شوند. با اینکه ممکن است از لحاظ تجربه ی کاربری کمی آزاردهنده به نظر برسند اما در صورت استفاده ی صحیح از پاپ آپ وردپرس شما می توانید نتایج بسیار خوبی بدست بیاورید. تفاوت بین پاپ آپ و بنرها ، در نحوه تأثیر آن ها بر سئوی سایت می باشد. با اینکه هر یک از آن ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند اما امروزه استفاده از پاپ آپ ها به صرفه تر است و به اغلب افراد پیشنهاد می شود.