اگر این مقاله را می خوانید، احتمالا به دنبال کسب درامد از طریق سیستم همکاری در فروش هستید و به دنبال سایت ها و کانال های بازاریابی همکاری در فروش میگردید.
با استفاده از افیلیلت مارکتینگ شما حتی می توانید در هنگام خواب درآمد کسب کنید. در این مقاله، ما بررسی می کنیم که بازاریابی همکاری در فروش چیست و برای تبدیل شدن به یک بازاریاب افیلیت موفق چه چیزی لازم است. این مقاله به شما کمک می کند تا شروع کنید و چیزی را در اینجا خواهید یافت که تجارت شما را به اوج بیشتری می رساند.
بازاریابی همکاری در فروش چیست؟
به طور خلاصه، سایت های همکاری در فروش سایت هایی هستند که در آن ها یک بازرگان آنلاین، کمیسیونی را برای فروش تولید شده یا فقط ترافیکی که از مراجعه شما ناشی می شود، به شما پرداخت می کند.
اکنون که به بازاریابی شرکت های وابسته و چگونگی عملکرد آن ها پرداختیم، بیایید در مورد انواع رایج کانال های بازاریابی همکاری در فروش صحبت کنیم.
این روش خوبی در بازاریابی است که محصولات و خدمات را با استفاده از کانال های مختلف تبلیغ کنید. انجام این کار مخاطبان شما را درگیر خرید و پذیرش می کند و به شما کمک می کند از طریق کانال هایی که ترجیح می دهند، به آن ها دسترسی پیدا کنید. به عبارت دیگر، بیشتر شرکت های همکاری در فروش از چندین کانال استفاده می کنند، اما همه آنها محصولات یا خدمات را به یک شکل تبلیغ نمی کنند.
برای اطلاعات بیشتر راهنمای همکاری در فروش را در بلاگ ورد
پرس داغ بخوانید.
انواع کانال های همکاری در فروش
-
اینفلوئنسر ها
به دفعاتی فکر کنید که دیگران برای خرید یک محصول یا خدمات تحت تأثیر شما قرار گرفته اند. اینفلوئنسرها بازاریاب های افیلیت نیز هستند که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مردم را دارند.
فالوورهای زیاد آنها به آنها امکان می دهد تا از طریق تعاملات مختلف مانند وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی، مصرف کنندگان را به سمت محصولات فروشنده سوق دهند. هنگامی که من و شما خرید انجام دادیم، آنها درصدی از سودهایی را که به آنها کمک کرده اند، دریافت می کنند. پس اینفلوئنسر ها یکی از کانال های همکاری در فروش هستند.
-
وبلاگ نویسان
بلاگ ها در ابتدا به عنوان وبلاگ شروع به کار کردند. این بستری بود که مردم می توانستند در مورد فعالیت های روزمره خود بنویسند. در این زمینه، آنها می توانستند داستان ها، عکس ها، نظرات و فیلم های خود را به اشتراک بگذارند.
وبلاگ نویسان از طریق توانایی رتبه بندی ارگانیک در سوالات موتورهای جستجو، در رشد یا فروش بسیار عالی عمل می کنند. وبلاگ نویسان محصول یا خدمات را آزمایش می کنند و سپس یک بررسی دقیق می نویسند که نام تجاری را به روشی فریبنده تبلیغ می کند و با استفاده از لینک ها بازدید را به وب سایت فروشنده بازمی گرداند.
فراتر از کمک به فروشنده در بهبود فروش، به وبلاگ نویسی بخاطر سهم خود در گسترش ارزش محصولات یا خدمات کمک می کنند.
-
لیست های ایمیل
آخرین بار چه زمانی در یک خبرنامه مشترک شدید؟ وقتی کادر “عضویت در خبرنامه ” ظاهر می شود، این یکی از راه های ایجاد لیست ایمیل توسط بازاریابان است. بازاریابی از طریق ایمیل یکی از استراتژی های دیجیتال بسیار کارآمد در ایجاد بازاریابی در شرکت های همکاری در فروش است. نرخ تبدیل بالا است و خریداران یکبار مصرف را به طرفداران وفادار تبدیل می کند.
شما می توانید برای ارسال مطالب تبلیغاتی محصولات یا خدمات فروشندگان، یک لیست ایمیل درست کنید یا می توانید خبرنامه های محتوا محور ایجاد کنید که دارای لینک محصولات هستند و پس از انجام خرید یا هر اقدامی، کمیسیون دریافت کنید.
برای ایجاد خبرنامه در وردپرس می توانید از افزونه خبرنامه میلستر استفاده کنید.
-
وب سایت های بزرگ رسانه ای
این سایت ها یکی از کانال های همکاری در فروش هستند که بر روی ایجاد مخاطب بر میلیون ها نفر تمرکز دارند و از این طریق برای ایجاد ترافیک عظیم به طور مداوم طراحی شده اند. محصولات این سایت ها با استفاده از پیوندهای وابسته متنی و بنرها برای گروه بزرگی از مردم تبلیغ می شود. این روش منجر به درآمد عالی برای شرکت افیلیلت و فروشنده می شود، زیرا نرخ تبدیل را بهبود می بخشد و در معرض نمایش خوبی قرار می گیرد.
-
میکرو سایت های متمرکز بر جستجوی پولی
شرکت های افیلیت همچنین می توانند از طریق تولید ریز سایت ها درآمد زیادی کسب کنند. میکروسایت یک خوشه منفرد از صفحات یا یک صفحه وب منفرد است که به عنوان موجودی جداگانه در وب سایت موجود عمل می کند. آنها با ارائه محتوای متمرکز، هدف مخاطب خاص و اغلب استفاده از اقدامات ساده، منجر به تبدیل بیشتر می شوند. میکروسایت ها می توانند نام دامنه یا زیر دامنه خاص خود را داشته باشند.
اکنون که می دانید چه کانال های همکاری در فروش را می توانید دنبال کنید، در زیر نکات و استراتژی هایی وجود دارد که می توانند در سال 2020 برای کمک به شما در بازاریابی شرکت های همکاری در فروش کمک کند.
نکات و راهکارهایی برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک بازاریاب افیلیت موفق
-
رابطه ایجاد کنید
بر ایجاد محتوا و بررسی محصولات و خدماتی که در دامنه تخصص شما قرار دارند، تمرکز کنید. با این کار می توانید خود را به عنوان یک متخصص در یک زمینه تثبیت کنید و از اعتماد به نفس افرادی که برای آنها تبلیغ می کنید، استفاده کنید. این به شما امکان می دهد کمپین های همکاری در فروش خود را متناسب با نیازها و خواسته های مخاطبان خود تنظیم کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.
-
از چندین کانال استفاده کنید
به طور طبیعی، مردم ترجیح می دهند با آنها از کانال های مختلف ارتباط برقرار شود. این موارد شامل وبلاگ، ایمیل، پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی و غیره است. به ارتباطات بین کانال های همکاری در فروش نگاه کنید تا ببینید مخاطبان شما به کدام یک پاسخ می دهند و بیشترین درآمد را دارند.
-
محصولات و خدمات فروشندگان مختلف را تبلیغ کنید
با جمله “همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید” آشنا هستید؟ همین اصل در مورد بازاریابی افیلیت نیز اعمال می شود. ارتقا یکی از بازرگانان به این معنی است که شما با مواد تبلیغاتی، نرخ تبدیل آنها و در نهایت کارمزد آنها درگیر خواهید داشت. مهم است که طیف وسیعی از محصولات را به مخاطب خود ارائه دهید، زیرا این امر به متنوع سازی پورسانت کمیسیون و ایجاد درآمد پایدارتر کمک می کند.
-
آزمایش و بهینه سازی نرخ تبدیل شما باید یک آیین باشد
بگذارید یک تمرین سریع انجام دهیم. اگر صفحه تبلیغات شما در حال حاضر 6000 بازدید ماهانه دارد، با نرخ تبدیل 2٪ ، در مجموع 120 فروش دارید. برای اینکه 240 فروش داشته باشید، می توانید دو برابر بازدید از صفحه خود کار کنید یا می توانید برای افزایش نرخ تبدیل به 4٪ وقت بگذارید. این کار می تواند به سادگی آزمایش call to action، بهینه سازی صفحه فرود و اجرای یک استراتژی بهینه سازی باشد.
-
منابع ترافیک همکاری در فروش خود را درک کرده و بر آنها تمرکز کنید.
برای ساختن یک برنامه همکاری در فروش سالم و سودآور، باید اندازه مخاطبان خود را بسازید. به همین ترتیب شناخت منابع ترافیک و نمایه مخاطبانی که از سایت های شما بازدید می کنند، مهم است. منابع می توانند شامل شبکه های اجتماعی، ایمیل، صفحه نمایش، ترافیک ارگانیک، مراجعه و همچنین بازدید مستقیم باشند. این اطلاعات در گوگل آنالیتیکس در دسترس شما قرار گرفته است. در آنجا اطلاعاتی از جمله زمان و روز بازدید افراد از صفحات فرود و میزان فرسایش، اطلاعات دموگرافیک مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و دستگاه هایی را که برای دسترسی به وب سایت های شما استفاده می کنند، مشاهده خواهید کرد. همه این داده ها می توانند به شما کمک کنند تا در مورد منابع ترافیکی که می خواهید در آنها سرمایه گذاری کنید، آگاهانه تصمیم بگیرید. در نهایت نرخ تبدیل و درآمد شما را افزایش می دهد.
نتیجه
همانطور که گفتیم، بازاریابی همکاری در فروش روشی ثابت شده است که می توانید درآمد منفعلانه ای کسب کنید. هر یک از کانال های همکاری در فروش را کاوش کنید و از استراتژی های توصیه شده برای شروع برنامه خود استفاده کنید. با تعهد و مهارت می توانید راهی موثر برای دستیابی به اهداف درآمد بیشتر پیدا کنید. آیا این گزینه ای مناسب برای شما به نظر می رسد؟
ما پیشنهادهای متنوعی را در زمینه کانال های همکاری در فروش ارائه دادیم که برنامه افیلیت شما می تواند با استراتژی مناسب از آنها بهره ببرد. اطمینان حاصل کنید که به عنوان یک شرکت افیلیت در زمینه رسیدن به اهداف خود کار کنید.