بسیاری از افراد علاقه مند هستند که با “همکاری های جانبی” مبتنی بر اینترنت برای تأمین درآمد منظم خود برنامه ای داشته باشند و یا حتی برای جایگزینی درآمد خود به طور کامل یک تجارت آنلاین راه اندازی کنند. اگر چه روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، اما یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی، راه اندازی یک شرکت بازاریابی وابسته است. حتی اگر مشاغل زیادی موجود داشته باشید، بازاریابی وابسته یکی از ساده ترین راه ها برای افزودن جریان درآمد موجود به تجارت شماست.
اگر چه به راحتی کسب درآمد از طریق تبلیغات در وب سایت خود آسان نیست، اما انجام آن هنوز نسبتاً ساده است و از سود آوری بیشتری نسبت به تبلیغات ساده در وب سایت شما برخوردار است.
بازاریابی وابسته به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، حتی اگر وبلاگ، وب سایت یا کالای اختصاصی از خود ندارید. انجام چند مرحله ساده می تواند شما را در عرض چند ساعت فعال کرده و بلا فاصله اولین پورسانت خود را به دست آورید. بازاریابی وابسته واقعاً یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی است و باید بخشی از نمونه کارها برای صاحبان مشاغل آنلاین وجود داشته باشد.
فرمول برای افیلیت مارکتینگ بدون توجه به آن چه مشتریان شما نیاز دارند نسبتا ثابت می ماند. همیشه وظیفه اصلی شما ایجاد ترافیک خواهد بود. اگر پولی ندارید می توانید با یافتن راه هایی برای بازدید رایگان به وب سایت خود، از جمله وبلاگ نویسی، ارسال مهمان در وب سایت های دیگر و ارسال به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و غیره، کار خود را شروع کنید.
اگر بودجه کافی دارید، می توانید با استفاده از روش های تبلیغاتی پولی مانند تبلیغات پولی در فیس بوک، اجرای تبلیغات بنر در وب سایت های دیگر و استفاده از Google Adwords، حتی سریع تر ترافیک را افزایش دهید .
نوشتن تبلیغات خوب ، دیگر مهارت مهم برای بازاریابان آنلاین است. خبر خوب این است که وقتی نوبت به بازاریابی شرکت های وابسته می رسد، بسیاری از فروشندگان نسخه تبلیغاتی را برای استفاده در پست های وبلاگ، تبلیغات وب سایت و غیره به شما ارائه می دهند. آن ها ایمیل هایی را برای ارسال، بنر های تبلیغاتی و غیره به شما می دهند. پست هایی که می توانید در شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک، توییتر، LinkedIn و غیره) استفاده کنید. هر چه فروشندگان مواد بیشتری را به شرکت های وابسته خود بدهند، تغییرات بهتری برای ایجاد فروش برای آن ها ایجاد می کند این یک وضعیت برد برد برای شما و فروشنده اصلی است.
مراحل اساسی برای موفقیت در بازاریابی وابسته چیست؟
در اینجا، ما بر روی پنج گام مهم برای راه اندازی سریع و آسان تجارت بازاریابی وابسته خود تمرکز داریم.
تناسب باید بین شما و بازاریابی که قصد دارد از تلاش های تبلیغاتی خود در آن درآمد داشته باشید باید رعایت شود، در غیر این صورت این تجارب برای شما کارساز نخواهد بود. ساده ترین راه برای شروع با بازاریابی وابسته، انتخاب شبکه وابسته است. شبکه های وابسته بسیاری وجود دارد، برخی از آن ها به شرکت های مشهوری مانند آمازون، گوگل و اپل هستند، در حالی که دیگر کانال های بازاریابی همکاری در فروش در انواع خاصی از محصولات و خدمات تخصص دارند.
منبعی که باید در هنگام تبلیغ محصولات به عنوان شرکت وابسته در نظر بگیرید، Amazon.com است. همان طور که قبلاً می دانید، تقریباً هر کالای فیزیکی در Amazon.com قابل فروش است. اگر چه محصولات در آمازون به طور کلی کمیسیون کمتری نسبت به محصولات دیجیتال خود ارائه می دهند، فروش محصولات در آمازون به عنوان یک شرکت وابسته می تواند تجارت بسیار بالاتری باشد و بیشتر مردم به آمازون به عنوان یک سایت معتبر اعتماد می کنند و فروش محصولات را به عنوان یک شرکت وابسته آسان می کند.
سرانجام، در برخی موارد، شما ممکن است به طور مستقیم با یک شرکت یا فرد به عنوان یک شرکت وابسته کار کنید. به جای اینکه در یک شبکه بزرگ کار کنید. کار آفرینان یا شرکت ها ممکن است برنامه وابسته خود را اجرا کنند و شما می توانید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود مستقیماً از آن ها درخواست کنید. اگر محصولی را مشاهده کردید که واقعاً دوست دارید آن را به عنوان یک شرکت وابسته تبلیغ کنید و این شرکت برنامه رسمی وابسته ای را ارائه نمی دهد، همیشه می توانید با آن ها تماس بگیرید تا یک معامله خصوصی را نیز انجام دهند.
همچنین می توانید با استفاده از افزونه Yith Woocommerce Affiliates ، بازاریابی وابسته را در سایت فروشگاهی خود راه بیندازید و از طریق آن کسب درامد کنید.
درباره محصولات وابسته مناسب تحقیق کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید
محصول سالم و با کیفیت برای بازاریابان وابسته جدید ضروری است. در حالت ایده آل، شما باید طرحی را انتخاب کنید که بتوانید از طریق آن در اینترنت درآمد کسب کنید و خریداران زیادی برای محصولات خود داشته باشید. با این کار محصولات گسترده ای برای ارائه به جامعه آنلاین وجود دارد که می توانید آن ها را می دهید. با این حال، هنگامی که تازه شروع به کار می کنید باید همزمان خود را به دو یا سه محصول محدود کنید. این کار به شما این امکان می دهد تا در مورد محصولاتی که تبلیغ می کنید، کاملا حرفه ای شوید، این کار به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام بازاریابی برای آن محصولات به صورت کامل حرفه ای عمل کنید.
همان طور که با روند بازاریابی وابسته آشنا شدید، می توانید طیف های تخصصی تر و گسترده تر را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که معیار های بازاریابی خود را دنبال کنید! آن ها معمولاً توسط شبکه وابسته شما ارائه می شوند. پیگیری معیار به شما این امکان را می دهد تا ببینید چه عواملی بر روی کار شما موثر است و چه عواملی تاثیر منفی دارد که باعث اتلاف وقت و یا هزینه شما می شود.
به این ترتیب شما خواهید دانست که مخاطبان شما به کدام محصولات علاقه دارند و کدام یک سودی برای کسب و کار شما ندارند. این امر به ویژه در تبلیغات پولی که در بازدید و تبلیغ محصولات به عنوان یک شرکت وابسته سرمایه گذاری می کنید، از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما باید بدانید کدام کمپین ها سودآور هستند و کدام یک برای شما سودی ندارد.
شما باید بازار محصولات جدید را به طور مداوم رصد کنید، این محصولات را برای مخاطبان خود بررسی و آزمایش کنید تا ببینید کدام یک از آن بهترین نتیجه را دارد.
قبل از تبلیغ محصول، باید خرید آن را در نظر بگیرید
شما به عنوان یک بازاریاب وابسته جدید، موظف به خرید هر محصولی که می خواهید تبلیغ کنید نیستید. با این حال، ناگفته نماند که در واقع داشتن و استفاده از محصولات برای ایجاد اعتبار و اعتماد بسیار مهم است. دانش صمیمانه محصول می تواند به معنای تفاوت بین فروش و انتقال چشم انداز به جای دیگر باشد.
نوشتن بررسی محصولات یک روش عالی برای افزایش اعتبار شما به عنوان یک بازاریاب شرکت همکاری در فروش است. این به ویژه در مورد محصولات اطلاعاتی مانند کتاب های الکترونیکی که نسبتاً ارزان قیمت هستند، آسان است. ممکن است حتی پس از ایجاد درآمد ثابت، ارزش خرید محصولات با کیفیت بالاتر را داشته باشد، مشروط بر این که برای ایجاد یک برنامه استراتژیک بازاریابی که شما را به سطح بالاتری می رساند، با سازنده محصول در تماس باشید.
اگر شما واقعاً از این محصولات استفاده می کنید و با آن نتیجه می گیرید، به اشتراک گذاشتن یک مطالعه موردی یا تجربه شخصی شما می تواند یکی از موثر ترین راه های فروش آن محصولات به مخاطبان شما باشد. همان طور که لیستی با پاسخگویی بیشتر از مشترکان و خریداران ایمیل و اعتبار خود را تهیه می کنید، بازرگانان ممکن است نمونه های “رایگان” کتاب های الکترونیکی یا سایر محصولات را به شما ارائه دهند.
برای به دست آوردن بازدید بیشتر، از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنید
فیس بوک، توییتر، یوتیوب، Pinterest و سایر روش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی وسایل خوبی برای تبلیغات هستند. به ویژه بازاریابی ویدیویی یک روش عالی برای نشان دادن تخصص شما از طریق تفسیر، عکس صفحه و نمایش زنده در صورت لزوم است.
در حال حاضر نمایش فیلم ها در اینستاگرام و فیس بوک لایو بسیار کارآمد است و همچنین استفاده از یوتیوب برای رویکرد طولانی تر بسیار کاربردی است.
در حالی که در ابتدا ممکن است شما تمرکز خود را بر استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی رایگان برای جلب بازدید بگذارید، به خاطر داشته باشید که روش های قدرتمندی برای استفاده از تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی برای دسترسی به مخاطب مورد نظر خود و هدایت مجدد این بازدید به سایت یا شرکت خود وجود دارد. ارائه می دهد.
استفاده از pretty link ها را در نظر بگیرید
استفاده از انکر لینک ها موضوعی بحث برانگیز در شبکه های بازاریابی اینترنتی است.
از یک طرف، پیوندهای ردیابی وابسته طولانی مستقیماً به افرادی که می خواهید از آن ها یک محصول خرید کنند کسل کننده باشد (و ممکن است افراد با کلیک روی آن ها ناراحت شوند). بنابراین، کوتاه تر و “دلپذیر تر” بودن پیوند شما ظاهر حرفه ای تری به شما می دهد. یکی از افزونه های مورد علاقه من برای زیبا نشان دادن لینک ها، افزونه Pretty Links WordPress است.
درصورتی که به دلایلی نتوانند روی پیوند کلیک کنند و بخواهند آن را در مرورگر خود تایپ کنند، این پیوند را بسیار کوتاه تر، دوستانه تر و تایپ آن آسان تر می کند.
نتیجه نهایی
این که آیا شما یک کسب و کار جدید را از ابتدا شروع می کنید یا از قبل یک کسب و کار موجود (آفلاین یا آنلاین) دارید، بازاریابی وابسته راهی عالی برای درآمد زایی آنلاین است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محصولات یا خدمات مربوطه را به مخاطبان خود پیشنهاد دهید و فروشنده محصولی که در حال تبلیغ آن است، همه کارها را از جمله ایجاد محصول، رسیدگی به روند فروش، خدمات مشتری، بازپرداخت و غیره بر عهده دارد.
رمز موفقیت در بازاریابی شرکت های وابسته این است که تازه شروع به کار کنید و به یادگیری نکات و ترفند های جدید برای رشد کسب و کار وابسته خود ادامه دهید و در ادامه کار خود به ساخت و توسعه شرکت های وابسته خود ادامه دهید.
امیدواریم شما با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در مورد بازار یابی وابسته به دست آورده باشید و بتوانید با استفاده از آن سود کسب و کار خود را افزایش دهید.