ما چند دلیل خلاقانه برای ایجاد انواع فرم های وب سایت داریم که می تواند فروش را افزایش دهد، منجر به افزایش تبلیغات شود و در وقت شما صرفه جویی کند. خلاصه ای از بهترین شیوه های ساخت فرم در وردپرس و برخی ایده ها و نمونه ساخت فرم در وب سایت اینجا آورده شده است.
در کار طراحی سایت، برخی از درخواست های متداول بیشتر مربوط به جمع آوری محتوای مناسب از کاربران وب سایت و افزودن برخی تماس های واضح برای اقدام (CTA) است.
شما احتمالاً قبلاً ساخت فرم تماس با ما در وردپرس را درک کرده یا مشاهده کرده اید. شما احتمالاً یکی از این موارد را در صفحه تماس خود دارید. اما آیا از تعداد روش های مختلفی که می توانید از این ابزار های کوچک اتوماسیون که فرم ساز نام دارند، به غیر از فرم تماس اصلی خود استفاده کنید، اطلاع دارید؟
با فرم های وب سایت می توانید کارهای زیادی انجام دهید! به عنوان مثال، درخواست های پشتیبانی، ماشین حساب، برنامه های استخدام و موارد دیگر. با استفاده از یک افزونه وردپرس مانند کیو فرم یا ای فرم، می توانید فرم را در چند ثانیه به سایت خود اضافه کنید.
13 نمونه ساخت فرم در وب سایت های وردپرسی
-
فرم های تماس
مزایای فرم تماس با ما در وردپرس ثابت شده است. این فرم ها به مشتریان فعلی و بالقوه اجازه می دهد تا به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند بدون اینکه اسپمر آدرس ایمیل شما را کم کند. (با این حال بیایید تصور کنیم آنها قبلاً آدرس ایمیل شما را دارن
د). این فرم همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات تماس آنها را جمع آوری کنید تا اطلاعات حیاتی را برای پاسخ به سوالات آنها از دست ندهید. پیشنهاد می کنیم نام، تلفن و ایمیل آنها در فرم تماس مورد نیاز باشد اما اطلاعات دیگر را اختیاری بگذارید. این شکل آسان و بدون حاشیه است.
-
درخواست های پشتیبانی
با استفاده از فرم درخواست پشتیبانی که یک نمونه ساخت فرم در وب سایت است، تمام اطلاعات لازم برای کمک به مشتریان خود را دریافت کنید. یک فرم پشتیبانی به مشتریان شما این امکان را می دهد تا درخواست خاصی ارسال کنند که یک تیکت تولید می کند یا برای سیستم تیکت شما ایمیل ارسال می کند. در صورت داشتن مشکلات مختلف می توانید آنها را به بخش های مختلف هدایت کنید. مشتریان می توانند یک پیام سریع دریافت کنند که به آنها کمک می کند احساس کنند شخصی به زودی پاسخ خواهد داد.
-
فرم های چشم انداز را اصلاح کنید.
به جای اینکه از مردم بخواهید با آنها تماس بگیرند، از آنها بخواهید که یک فرم با سوالات واجد شرایط مانند نوع کسب و کار خود، اهداف مورد نظر برای دستیابی به آنها و میزان تمایلشان برای خدمات شما را تکمیل کنند. این باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود و به راحتی چشم اندازهایی را که برای شرکت شما مناسب نیستند از بین می برد. برای جلوگیری از خطاها و ورودی های تکراری و صرفه جویی در وقت، توصیه می کنیم فرم خود را به CRM خود نیز متصل کنید.
-
فرم ورود به سیستم
در حین ساخت یا خدمات، ممکن است نقاط عطف یا رویدادی داشته باشید که مشتریان شما برای رفتن به مرحله بعدی باید آن را آغاز کنند. استفاده از یک فرم ورود به سیستم یک روش موثر برای نگه داشتن پروژه شما در هدف و تمام ذینفعان است که از پیشرفت آن مطلع و راضی هستند. افزودن این فرم به سایت شما می تواند به ساده سازی کارهای مرحله بعدی کمک کند، انتظاراتی را درباره آنچه که با آن توافق می کنند نشان دهد و به شما و تیم شما اطمینان دهد که مرحله بعدی را دنبال کنید.
-
فرم های توافق نامه
فرم هایی که شامل توافق نامه هستند یکی دیگر از نمونه ساخت فرم در وب سایت هستند که می توانند قرارداد یا شرایط توافق نامه خدمات باشند. این نه تنها برای شما بلکه برای مشتریانتان نیز راحت است. آنها مجبور نیستند در چاپ فرم ، امضای آن و ارسال مجدد آن به شما دچار مشکل شوند. همه کاری که آنها باید انجام دهند این است که توافق نامه را بخوانند و به صورت الکترونیکی آن را در فرم امضا کنند. اگرچه ابتدا با وکیل خود مشورت کنید. برخی از ایالت ها و شرایط در مورد امضاهای الکترونیکی قوانین مختلفی دارند.
-
فرم های اشتراک
مدت هاست که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین روش ها برای درگیر کردن افراد احتمالی است. ما همه این موارد را در وب سایت های شرکت مشاهده می کنیم. فرم های اشتراک به عنوان یک نمونه ساخت فرم در وب سایت مایه حیات هر کمپین بازاریابی دیجیتال هستند. به ایمیل احتمالی دسترسی پیدا کنید و آن را با سرویس های ایمیل مارکتینگ مثل میلستر ارسال کنید. شما می توانید یک لید را در فرم تماس خود به عنوان مشوق قرار دهید.
-
فرم های بازخورد مشتری
گوش دادن به مشتریان شما نتیجه خوبی دارد. شما در مورد نقاط درد آنها یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند محصول خود را بهبود ببخشید و آن را برای کاربران فعلی و بالقوه مفید تر کنید. این یک قسمت اساسی از رشد شرکت است.
روش های دیگری برای گرفتن بازخورد وجود دارد. یکی از راه ها و نمونه ساخت فرم در وب سایت ، درج فرم بازخورد در وب سایت خود است.
شما پس از یک رویداد بازخورد می خواهید. بعد از رویداد، سمینار یا کارگاه خود یک URL کوتاه ارسال کنید و از بازدیدکنندگان بخواهید نظرات خود را بگذارند.
یا شاید شما می خواهید بازخورد و بررسی مشتری را نشان دهید. این عالی است! فقط مطمئن شوید که برای استفاده از نظرات آنها در مورد کمپین های رسانه های اجتماعی یا سایر رسانه های بازاریابی درخواست تأیید کرده اید.
-
فرم های مشاوره یا برنامه
آیا می خواهید قرار ملاقات یا مشاوره را برای مشتریان خود آسان تر کنید؟ برای این منظور فرم جاسازی شده ای را اضافه کنید. این نمونه ساخت فرم در وب سایت ها مفید هستند. این نه تنها برنامه ریزی خود را برای مشتریان در تقویم شما آسان می کند، بلکه به شما امکان می دهد تا مبلغی را پرداخت کنید و برنامه خود را نیز در مسیر خود قرار می دهد.
شما فقط می توانید تماس های مشاوره ای را در روزها یا ساعت های خاص بپذیرید.
-
درخواست تماس
به جای ابزار تنظیم قرار، می توانید از مشتریان خود بخواهید که یک فرم را که شامل نام و شماره تماس آنها با یک بازه زمانی پیش بینی شده است، برای تکمیل تماس خود انجام دهند. می توانید همچنین تلفن پشتیبان آنها را درخواست کنید. این موارد را می توانید از طریق پیام کوتاه ارسال کنید تا چشم اندازی از دست ندهید. برای تنظیم این فرم ها می توانید از افزونه کیوفرم استفاده کنید.
-
فرم منابع
دریافت ایمیل های احتمالی لزوما آسان ترین کار نیست. کاغذهای سفید، کتاب های الکترونیکی و گزارش ها ابزار بسیار خوبی برای گرفتن آدرس ایمیل هستند. ما این کار را برای برخی از مشتریان انجام داده ایم و نتایج شگفت انگیزی ارائه داده ایم. کتابخانه گسترده منابع خود را پشت فرم ایمیل قرار دهید، فقط یک نام و ایمیل بخواهید. صفحه تشکر از شما می تواند صفحه ای با منابع شما باشد. این کار را برای مشتریان خود آسان کنید و آنها را وادار به پرش از طریق حلقه ها نکنید.
-
فرم استخدام
کارمندان احتمالی می توانند با استفاده از یک فرم ساده درخواست کار کنند. آنها همچنین می توانند اسنادی مانند رزومه یا نامه های جلدی را ضمیمه فرم استخدام در وردپرس کنند. برنامه های بسیار گسترده تری برای مدیریت تابلوهای شغلی و پذیرش برنامه ها وجود دارد اما ممکن است یک فرم ساده برای درخواست نام، ایمیل، تلفن و رزومه آنها کافی باشد.
-
فرم پرداخت برای فاکتورها
فرم پرداخت یک فرم ساده است که به تجار شما گره خورده است که می تواند باعث صرفه جویی در وقت و بهبود مطالبات حساب های شما شود. همچنین می تواند با انواع روش های پرداخت ادغام شود، این نمونه ساخت فرم در وب سایت به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند تا روند پرداخت برای مشتریان شما بدون مشکل باشد.
-
فرم های نظرسنجی
نظرسنجی ها برای جمع آوری بینش و بازخورد عالی هستند. با یک نظرسنجی برای بررسی و تحقیق در مورد محصول شروع کنید. با دادن فرصت به پاسخ دهندگان نظرسنجی خود، بحث را برانگیزانید. پس از جمع آوری بازخورد مشتریان می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.
شما می توانید بسیاری از پیشنهادات و اطلاعات ارزشمند را برای بهبود شرکت خود دریافت کرده و از روند صنعت خود مطلع باشید.
بهترین شیوه های ساخت فرم در وب سایت
تا کنون نمونه ساخت فرم در وب سایت را بیان کردیم. در زیر برخی از بهترین روش ها برای ایجاد فرم های موثر آورده شده است:
هیچ کس نمی خواهد فرم بیش از حد پیچیده ای را پر کند. فرم های شما نیز نیازی به پیچیده و خاص بودن ندارند. با ساده بودن نمی توانید اشتباه کنید. شما نمی خواهید حواس پرتی ایجاد کنید. اگر به اطلاعات زیادی نیاز دارید، سعی کنید از شرط استفاده کنید. شرط ها به شما امکان می دهند فرم را کوتاه کنید اما بسته به انتخاب کاربر قسمت ها را اضافه کنید.
- راهنماها و پاسخ ها را وارد کنید. مشتریان خواهان پاسخ سریع سوالات خود در اسرع وقت هستند. درج راهنما و پاسخ کوتاه در فرم های خود راهی عالی برای کمک به مشتریان بدون ایجاد مزاحمت برای آنها است.
- تایپ کردن را به حداقل برسانید. مردم نمی خواهند زمان زیادی را برای نوشتن پاسخ صرف کنند. تعداد فیلدها را به حداقل برسانید و استفاده از کشویی یا چک می تواند به شما کمک کند تا مقدار تایپ شخص را کاهش دهد. اگر سوالی به جزئیات بیشتری نیاز دارد، گزینه های از قبل تایپ شده ای را وارد کنید که کاربران می توانند به راحتی انتخاب کنند. به حوزه ایالت فکر کنید. امکان انتخاب ایالت و عدم تایپ در ایالت خود به خصوص اگر در پنسیلوانیا زندگی می کنید، بسیار مفید است.
- برای موبایل بهینه سازی کنید. بیشتر افراد با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به جستجو در وب و پر کردن فرم ها می پردازند. این بدان معنی است که فرم های شما باید به خوبی نمایش داده شوند و با صفحه های کوچکتر سازگار شوند.
- از اصطلاحات استاندارد استفاده کنید. جمله هایی را وارد کنید که درک آن برای همه آسان است.
- کوتاهش کنید. اگر فرم شما دارای چندین صفحه باشد، می تواند باعث از بین رفتن کاربران شود و در نهایت صفحه را ترک کنند. سعی کنید آن را در یک صفحه نگه دارید. اگر فرم چند صفحه ای دارید، در نظر بگیرید یک یرد کرامب در بالا اضافه کنید تا کاربران بدانند که فرم آنها در کجاست و چه مقدار از آنها باقی مانده است.
- از پیام های خطای واضح استفاده کنید. وقتی ورودی کاربر نامعتبر است، اطمینان حاصل کنید که پیام های خطای شما به اندازه کافی شفاف هستند تا بتوانند آن را درک کنند. آنها باید بتوانند اشتباهات خود را بر اساس پیام خطایی که شما ارائه داده اید، اصلاح کنند.
توصیه هایی برای اتوماسیون فرم های وب سایت خود
- کلیه موارد ارسالی پشتیبانی به تیکت پشتیبانی یا ایمیل شما ارسال می شود.
- فرم خود را به ابزار ایمیل مارکتینگ یا برنامه ارتباط با مشتری خود متصل کنید.
- بازخورد مشتری خود را به کانال Slack خود متصل کنید تا همه در کانال شما آن را ببینند.
- یک رویداد تقویم Google جدید ایجاد کنید.
- اسناد را شخصی سازی کنید و یک گواهینامه یا یک قرارداد را تکمیل کنید.
امیدواریم در این مقاله با نمونه ساخت فرم در وب سایت و روش های ساخت فرم در وردپرس آشنا شده باشید.