احتمالاً تا به حال حداقل یک یا چند خبرنامه در ایمیل خود دریافت کرده اید. خبرنامه های ایمیلی در واقع یکی از سودآورترین کانال های بازاریابی هستند. آیا می دانید مطالعات آمریکایی نشان داده است که توزیع ایمیل 40 دلار بازده برای هر دلار سرمایه گذاری شده دارد؟ بیایید بهترین دلایل ارسال خبرنامه و مزایای خبرنامه را در این مقاله مرور کنیم.
اگر نمی دانید خبرنامه ایمیلی چیست سری به مقاله ما در این زمینه بزنید.
خبرنامه بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت شما می آورد.
وب سایت شما اغلب مهم ترین کانال اطلاع رسانی و فروش شما می باشد. شما می توانید به راحتی از طریق لینک های موجود در خبرنامه خود به وب سایت خود لینک دهید و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت خود بکشانید.
برای مخاطبان شخصی سازی می شود.
یکی از مزایای خبرنامه این است که می توانید با استفاده صحیح از داده های مشتری، ایمیل ها را برای هر کاربر شخصی سازی کرده ارتباط خود را با آن ها را افزایش داده و در نتیجه فرصت تبدیل آن ها از مشترکین به مشتری را نیز در اختیار داشته باشید.
می توانید نحوه عملکرد خبرنامه خود را آنالیز کنید.
با اگاهی از مزایای خبرنامه و داشتن اهداف مشخص برای خبرنامه، چیزی را به حال خود واگذار نکنید. از آمار استفاده کرده و تعداد افرادی که ایمیل را باز کرده اند، بر روی کدام لینک ها کلیک کرده و چه کسانی به اشتراک خود پایان داده اند، نظارت کنید. خبرنامه ایمیلی میلستر آمار کاملی را برای تحلیل کمپین های شما در اختبارتان می گذارد که با استفاده از آن ها می توانید خبرنامه های خود را تا حد زیادی بهینه کنید.
آیا نرخ بازدهی خیلی کم است؟
بعد از تحلیل عملکرد کاربران د رمواجهه با خبرنامه تان، اگر نرخ بازدهی پایین بود سعی کنید از یک موضوع جذاب تر استفاده کنید تا افراد بیشتری بخواهند خبرنامه شما را باز و مطالعه کنند.
درخواست های زیادی برای لغو اشتراک می شود؟
اگر درخواست های زیادی برای لغو اشتراک در خبرنامه (unsubscribe) دریافت می کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید خبرنامه خود را بیشتر به گیرندگان خود مرتبط کنید.
ایجاد روابط و وفاداری مشتریان را ایجاد کنید.
اکثر بازاریابان از ایمیل مارکتینگ به عنوان یک کانال یک طرفه استفاده می کنند. چیزی که بسیاری از آن ها متوجه نیستند این است که ایمیل یک کانال عالی برای برقراری گفتگو با خوانندگان خود و افزایش وفاداری مشتری است. بازخورد بخواهید و به نیازهای مشتری خود گوش فرا دهید. به عنوان مثال می توانید به یک پرسشنامه در خبرنامه های خود لینک دهید تا اطلاعات بیشتری در مورد نیازها و تجربیات مشتری خود کسب کنید.
بازاریابی سازگار با محیط زیست با هزینه های کم
هزینه چاپ، توزیع و تبلیغات پستی با پاکت های گران قیمت و هزینه های پست را فراموش کنید. مزایای خبرنامه ها به شما اجازه می دهد با خبرنامه های سریع، ساده و مقرون به صرفه و با کمک ایمیل مارکتینگ از محیط زیست محافظت کنید.
امیدواریم با خواندن این مطلب با مزایای خبرنامه آشنا شده باشید و در اولین فرصت خبرنامه ایمیلی کسب و کار خود را راه اندازی کنید. البته باید حواستان به چالش های طراحی ایمیل مارکتینگ هم باشد.