در سال 2018، تعداد کاربران ایمیل الکترونیکی به 3.8 میلیارد کاربر رسیده است. در مطالعه دیگری، 48٪ از شرکت کنندگان گفتند که مایلند ایمیل های به روز شده را از برند های مورد علاقه خود دریافت کنند. این بدان معنی است که کاربران ترجیح می دهند از مشاغل مورد علاقه خود ایمیل دریافت کنند. اکنون تنها سوالی که باقی می ماند این است که چگونه می توانید آن ها تشویق را به عضویت در خبرنامه خود کنید؟ در این مقاله راه هایی برای افزایش مشترکان خبرنامه ایمیل و کسب درامد از خبرنامه را بیان می کنیم.
خوشبختانه بازاریابی از طریق ایمیل برای مدت زمان طولانی وجود داشته است. کارشناسان به طور منظم در حال آزمایش، به اشتراک گذاری و یافتن راه های جدید برای رشد لیست های ایمیل خود هستند. در مقاله های قبل مفصلا گفتیم خبرنامه ایمیلی چیست.
در اینجا برخی از نکاتی را که برای تشویق کاربران به عضویت در خبرنامه توسط افراد حرفه ای آزمایش شده و به اثبات رسیده است به اشتراک خواهیم گذاشت.
راه های افزایش مشترکان خبرنامه
-
از چندین فرم ثبت نام استفاده کنید.
بسیاری از مبتدیان فقط یک فرم ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه می کنند و آن را فراموش می کنند. با استفاده از مکان های مختلف، چندین فرم ثبت نام به وب سایت خود اضافه کنید.
با این حال، باید مراقب باشید که تجربه کاربر را با درخواست های تهاجمی برای ثبت نام از بین نبرید.
به عنوان مثال، در تصویر بالا، دستورالعمل دوم فقط هنگامی ظاهر می شود که کاربر به پایین پیمایش کند و فرم ثبت نام دیگر دیگر قابل مشاهده نباشد.
به آزمایش اشکال و مکان های مختلف ادامه دهید تا بفهمید چه چیزی بهترین نتیجه را به شما می دهد. یکی از بهترین فرم ساز ها در این زمینه فرم ساز ای فرم است که می توانید آن را از وردپرس داغ تهیه کنید.
-
از Lead Magnets برای جذب مشترکان بیشتر استفاده کنید.
Lead Magnets پیشنهادات ویژه ای است که به عنوان مشوقی برای عضویت در خبرنامه ایمیل شما استفاده می شود. این پیشنهادات ویژه می تواند بارگیری انحصاری، کتاب الکترونیکی، منبع مفید، کوپن تخفیف و غیره باشد.
امتیازات و پاداش ها بسیار خوب کار می کنند، زیرا آنها برای انجام عملی رضایت و ارزش آنی را به کاربران ارائه می دهند.
افزونه امتیازات و پاداش ووکامرس در این زمینه به شما کمک زیادی می کنند. با این افزونه می توانید به کاربران امتیازات مختلفی برای عضویت در خبرنامه بدهید و آن ها را تشویق کنید.
-
آپدیت محتوا را پیشنهاد دهید.
شبیه به Lead Magnets، اپدیت محتوا به کاربران یک محتوای اضافی یا محتوای جایزه می دهد که پس از ثبت نام در خبرنامه شما می توانند آن را بارگیری کنند.
به راحتی می توانید مطالب ارتقا یافته را به محتوای موجود خود اضافه کنید. این می تواند یک چک لیست، دانلود PDF مقاله، مطالعه موردی، گزارش تحقیق و موارد دیگر باشد.
-
از شبکه های اجتماعی برای ارتقا لیست ایمیل خود استفاده کنید.
وب سایت شما تنها مکان برای تبلیغ خبرنامه و یافتن مخاطبان جدید نیست. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند مکان دیگری برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشترکان ایمیل باشند.
نحوه کسب درآمد از طریق خبرنامه ایمیل
یکی از گفته های معروف در بین بازاریاب های دیجیتال این است که “The money is in the list “ هر دلاری که برای بازاریابی از طریق ایمیل خرج می کنید، متوسط بازده آن 32 دلار است.
با افزایش تعداد مشترکین خبرنامه ، می خواهید فرصت های کسب درآمد از خبرنامه ایمیل خود را جستجو کنید و به کسب درامد از خبرنامه بپردازید.
در زیر تنها برخی از ساده ترین راه های کسب درآمد از خبرنامه ایمیل آورده شده است.
-
محصولات خود را بفروشید.
در ابتدا، بدیهی است که شما می خواهید از لیست ایمیل خود برای فروش محصولات خود استفاده کنید. می توانید با افزایش مشترکان خبرنامه از لیست ایمیل خود برای ارسال پیشنهادات ویژه و معاملات تخفیف ویژه مشترکین خود استفاده کنید.
همچنین می توانید با افزودن فراخوان برای اقدام، ارائه محتوای فقط اعضا، نسخه ی نمایشی و نمونه های رایگان، آنها را به وب سایت خود بازگردانید.
هنگام تلاش برای فروش محصولات خود، فرمول “ارزش ارزش ارزش” را در ذهن خود نگه دارید.
در اصل نشان می دهد که شما باید سه برابر بیشتر از میزان فروش خود ارزش ارائه دهید. اکثر بازاریابان اتفاق نظر دارند که چنین ایمیل هایی بهتر از ایمیل هایی هستند که چیزی بیش از یک فروش ساده نیستند.
-
محصولات و خدمات Upsell
فروش آپ سل یک روش فروش برای ترغیب مشتریان به خرید چیزهای اضافی مانند یک نسخه جدید یا اضافی است. همانطور که با افزایش مشترکان خبرنامه لیست ایمیل شما بزرگ می شود، می توانید پیشنهادات شخصی خود را برای مشتریان موجود ارسال کنید.
با توجه به پیام رسانی بسیار هدفمند و پیشنهادات شخصی، ایمیل های افزایشی تمایل دارند عملکرد بهتری داشته باشند. این ممکن است بسیاری از مشاغل را به سمت ارسال ایمیل های از این قبیل سوق دهد.
اما باید به یاد داشته باشید که ایمیل های شما ابتدا باید ارزش ارائه دهند، در غیر این صورت این ایمیل ها به زودی آزار دهنده می شوند.
-
بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش
بازاریابی وابسته یا سیستم همکاری در فروش یک برنامه ارجاع است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) هنگام خرید محصولات خود با استفاده از لینک ارجاع شما، کمیسیونی را به شما پرداخت می کند.
شما می توانید محصولات و خدماتی را پیدا کنید که ممکن است به کاربران شما علاقه مند شوند و لینک های وابسته، بررسی ها و کوپن ها را در ایمیل های خبرنامه خود اضافه کنید.
-
لیست ایمیل خود را تبلیغ یا اجاره کنید.
اگر راهکار افزایش مشترکان خبرنامه شما موفق بوده است و لیست ایمیل شما به سرعت رشد می کند، پس می توانید با اجاره لیست ایمیل خود درآمد کسب کنید.
بسیاری از افراد پتانسیل بازاریابی از طریق ایمیل را درک نمی کنند تا زمانی که متوجه شوند که می توانند از لیست ایمیل به میزان زیادی بهره مند شوند و از این طریق به کسب درامد از خبرنامه بپردازند.
ایمیل های خبرنامه خود را از هرزنامه دور نگه دارید.
در سال 2012، 90٪ از کل ایمیل ها هرزنامه بوده است. این تعداد در پایان سال 2018 به 58 درصد کاهش یافت.
دلیل اصلی این کاهش بهبود فناوری های تشخیص و پیشگیری از هرزنامه بود که توسط ابزارهای بازاریابی ایمیل استفاده می شد.
این خبر خوبی برای همه کاربران و مشاغل است. با این حال، فناوری های شناسایی هرزنامه با استفاده از هوش مصنوعی کاملاً حساس هستند و به اشتباه می توانند پیام های ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند.
در زیر متداول ترین دلایلی که ایمیل های خبرنامه در هرزنامه قرار می گیرند، بیان شده است:
-
انتخاب دوگانه و سواستفاده از آدرس های ایمیل منابع تصادفی
اساساً، همه خدمات بازاریابی از طریق ایمیل از جمله میلستر برای ارسال ایمیل به رضایت کاربران نیاز دارند. این کار توسط کاربر انجام می شود و آدرس ایمیل خود را پس از ثبت نام تأیید می کند.
با این حال، آنها همچنین به شما امکان می دهند آدرس های ایمیل را به صورت دستی اضافه کنید. اگر برای افزایش مشترکان خبرنامه از این ویژگی سو استفاده کنید و آدرس های ایمیل را از منابع تصادفی اضافه کنید، پیام های شما در هرزنامه قرار می گیرند.
-
آدرس ایمیل فرستنده برای هرزنامه استفاده شده است.
اگر از آدرس ایمیل فرستنده شما برای ارسال هرزنامه یا بدافزار استفاده شده است، در نتیجه کمپین ایمیل شما با همان آدرس ارسال کننده در هرزنامه قرار می گیرد. به همین دلیل شما برای اطمینان از تحویل پذیری بالا برای ایمیل های خبرنامه خود، باید یک آدرس ایمیل کسب و کار دریافت کنید.
-
خطوط موضوعی گمراه کننده
افراد گمراه کننده ایمیل آزار دهنده هستند و به دلیل گزارش بسیاری از کاربران از طریق چنین ایمیل هایی، الگوریتم های اسپم اکنون می توانند بسیاری از این خطوط را شناسایی کرده و آنها را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند.
در زیر چند نمونه از موضوعات متداول گمراه کننده آورده شده است.
- فوری: اطلاعات خود را به روز کنید.
- تشکر از سفارش تان!
- شما برنده جایزه شده اید.
-
ایمیل شما باید دارای اطلاعات دقیق باشد.
قوانین ضد هرزنامه در بسیاری از کشورها، فرستنده را ملزم می کند آدرس دقیق ایمیل فرستنده، آدرس فیزیکی کامل و پیوند لغو اشتراک را در پیام ایمیل ارائه دهد.
اگر هر یک از این موارد در ایمیل خبرنامه شما وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد در اسپم خواهد بود.
در واقع، شما باید از قوانین و دستورالعمل های ارائه شده توسط نرم افزار بازاریابی ایمیل خود پیروی کنید و می توانید از پوشه هرزنامه جلوگیری کنید.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به راحتی به افزایش مشترکان خبرنامه بپردازید و به کسب درامد از خبرنامه برسید.