بازاریابی با ایمیل و یا ایمیل مارکتینگ در سال 2020 به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و آمار نشان می دهد که این روش بازاریابی یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای تعامل با مخاطبان و افزایش تبدیلات شما می باشد. خبرنامه جزئی از بازاریابی ایمیلی است. در این مقاله 7 راه برای جذب بیشتر کاربران به عضویت در خبرنامه بیان می کنیم.
بر اساس گزارش DMA ، قدرت ایمیل ها در بازاریابی غیرقابل انکار است زیرا نرخ بازگشت سرمایه برای هر 1 دلار هزینه شده از 48 دلار به 55 دلار رسیده است. با در نظر داشتن این موضوع ، هر تجارت آنلاین باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کند و آن را در برنامه های خود قرار دهد.
برای بهره مندی از مزایای بازاریابی از طریق ایمیل ، ابتدا باید یک لیست ایمیل از افراد مختلف را ایجاد کنید و در این مواقع ثبت نام افراد در خبرنامه شما می تواند بسیار مفید باشد.
همانطور که می دانید شما باید برای مشترکین در صفحه اصلی سایت خود یک قسمت برای عضویت در خبرنامه فراهم کنید. اما این تمام ماجرا نمی باشد بنابراین ما در این مقاله، چگونگی ایجاد خبرنامه، کپی رایتینگ آن، طراحی و … را آموزش خواهیم داد.
عضویت در خبرنامه چیست؟
هنگامی که در مورد عضویت در خبرنامه صحبت می کنیم، به فرایندی اشاره می کنیم که طی آن بازدیدکنندگان تصمیم می گیرند به روزرسانی های مربوط به یک کسب و کار را از طریق ایمیل خود دریافت کنند.با استفاده از فرم ثبت نام خبرنامه بازدید کنندگان می توانند اطلاعات شخصی و آدرس ایمیل خود را وارد کرده و عضو شوند.
ثبت نام افراد مختلف در خبرنامه یکی از مولفه های اصلی هر استراتژی موفق برای بازاریابی از طریق ایمیل است و در واقع یک کانال معتبر برای ارتباط با مخاطبان هدف خود و ایجاد انگیزه برای خرید محصولات می باشد.
چرا ما به مشترکین احتیاج داریم؟
انجام تبلیغات برای تجارت آنلاین خود از طریق کانال های مختلف به شما کمک می کند تا دید افراد دیگر نسبت به فروشگاه آنلاین خود را افزایش دهید. با این حال، یک تبلیغ پولی در شبکه های اجتماعی فقط برای مدت زمان محدودی جلب توجه می کند.
آنچه شما برای اطمینان از رشد طولانی مدت کسب و کار خود به آن نیاز دارید ، مخاطبانی می باشد که از به روز رسانی های شما به طور مداوم آگاه می شوند. در ادامه برخی از مزایای ساخت لیست ایمیل را بررسی می کنیم.
-
مخاطبان هدف خود را گسترش دهید.
هر کسب و کاری یک مشتری منحصر به فرد دارد و همانطور که می دانید که شناسایی و گسترش مخاطب مورد نظر برای رسیدن به سطح موفقیت ضروری است. اگرچه برای مشاغل جدید ، گسترش مخاطبان در ابتدا می تواند کار دشواری باشد. برای راحت تر کردن این کار بهتر است که امکان عضویت در خبرنامه را ایجاد کنید.
اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای ثبت نام در خبرنامه به شما کمک می کند مخاطبان خود را بهتر بشناسید و به شما کمک می کند که استراتژی ها و تکنیک های مناسب را شناسایی کرده و از آن ها استفاده کنید. به دست آوردن مخاطبان بیشتر و هدف قرار دادن آن ها با محتوای مناسب می تواند سلاح مخفی شما برای افزایش تعامل و درآمد فروشگاه تجارت الکترونیکی شما برای طولانی مدت باشد.
بنابراین، برای رسیدن به این اهداف، باید از خبرنامه های ایمیلی مانند میلستر استفاده کنید و مخاطبان بیشتری را در خبرنامه خود وارد کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که همه ی مخاطبان شما در ابتدا به یک اندازه به برند شما علاقه مند نخواهند شد. با این حال شما می توانید با هدف قرار دادن آن ها از طریق تولید محتوای مناسب آن ها را هر چه بیشتر به کسب و کار خود سوق دهید.
-
ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه.
در حالت کلی کسب و کار شما برای موفقیت نیاز به مشتریان وفادار دارد زیرا این دسته از مشتریان که بارها و بارها به فروشگاه شما خواهند آمود و به واسطه ی اعتماد محصولات شما را خریداری می کنند. گرچه داشتن مشتریان با وفا یک شبه اتفاق نمی افتد و اگر می خواهید موفق شوید ، باید ارزش خرید از تجارت الکترونیک خود را در مقابل فروشگاه رقبا نشان دهید.
اگر یک خریدار را به یک عضو خبرنامه تبدیل کنید ، این اولین قدم برای تبدیل آن شخص به مشتری وفادار خواهد بود. بعد از پیوستن آن ها به خبرنامه تان می توانید شروع به ایجاد روابط ، ارسال کمپین ها و در حالت کلی هر اقدامی که آن ها را با نام تجاری شما درگیر می کند و سود خرید از شما را نشان می دهد را فراهم کنید.
هرچه بیشتر آن ها را با محتوای مناسب هدف قرار دهید ، آن ها را راحت تر گسترش خواهید داد و شما قادر خواهید بود که آن ها را یک قدم به کانال های بازاریابی و فروش خود هدایت کنید.
چرا به یک فرم ثبت نام در خبرنامه نیاز دارید؟
یک لیست از ایمیل افراد مختلف کلید موفقیت در بازاریابی از طریق ایمیل است. بنابراین یک فرم موثر عضویت در خبرنامه به شما این امکان را می دهد تا لیست ایمیل افراد را ایجاد کرده و گسترش دهید. ما به شما فرم ساز های ای فرم و کیوفرم وردپرس را توصیه می کنیم.
با این حال ، برای رسیدن به این مورد ، باید یک فرم ثبت نام مناسب برای خبرنامه داشته باشید زیرا یک فرم ثبت نام در خبرنامه عالی تعداد مشترکان شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد داده های ارزشمندی را جمع آوری کنید.
به عنوان مثال ، یک فرم به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را براساس اطلاعات جمعیتی آن ها تقسیم بندی کنید و این موضوع به شما کمک می کند که پیام های هدفمندتر و در نتیجه موثرتری را ارائه دهید.
با درج فیلد های مناسب ، مخاطبان خود را راحت تر خواهید شناخت و با ارائه اخبار و محتوای مختلف در مورد علاقه مندی های آن ها بازاریابی خود را بهبود می بخشید. هدف قرار دادن مخاطبان با ایجاد محتوای مناسب ، آن ها را بیشتر به سمت کسب و کار شما سوق می دهد.
فرم های عضویت در خبرنامه باید راحت و آسان بوده و برای تمامی افراد قابل فهم باشد. اما پیش از اینکه به قسمت ایجاد فرم برویم ، انواع آن را بررسی خواهیم کرد.
5 نوع فرم عضویت در خبرنامه
برای داشتن فرم ثبت نام در خبرنامه ، باید بهترین نوع را برای کسب و کار خود انتخاب کرده و متناسب با حوزه ی فعالیت خود آن را تنظیم کرده و در صفحه اصلی خود نمایش دهید. اگر قبل تر از فرم ساز ها استفاده کرده اید، احتمالاً با محبوب ترین آن ها آشنا هستید. با این حال ما در ادامه چند نوع از ان ها بررسی خواهیم کرد.
-
فرم ثبت نام خبرنامه پاپ آپ
پاپ آپ یکی از رایج ترین فرم های ثبت نام در خبرنامه است که توسط اکثر مشاغل آنلاین استفاده می شود. پنجره های بازشو و پاپ آپ بسیار جالب عمل می کنند و بازدیدکنندگان را معمولاً با یک پیشنهاد ثبت نام متعجب می کنند.
-
فرم ثبت نام خبرنامه درون خطی
فرم های درون خطی محتاطانه تر از پاپ آپ ها هستند ، زیرا در صفحه شما در راستای بقیه مطالب قرار می گیرند. در حالی که از فرم های درون خطی معمولاً در پست های وبلاگ برای به حداقل رساندن حواس پرتی استفاده می شود ، می توانید از آن ها به عنوان بخشی از استراتژی ثبت نام در فروشگاه خود استفاده کنید. فرم های محرمانه و درون خطی با پیشنهادهای عالی می توانند بدون ایجاد اصطکاک و مشکلی، توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنند.
-
فرم ثبت نام خبرنامه نوار شناور
نوار شناور یک نوار افقی باریک در بالای صفحه است که به شما کمک می کنند تا بازدیدکنندگان خود را در لحظه ورود به صفحه اصلی خود غافل گیر کنید. شما می توانید از این فرصت برای متقاعد کردن مشترکان خود برای عضویت در خبرنامه استفاده کنید.
-
فرم ثبت نام خبرنامه جعبه ی شناور
جعبه شناور شبیه پاپ آپ می باشد. با این حال ، این نوع فرم دارای سلاح مخفی برای تبدیل بازدید کنندگان بیشتر به مشترکین خبرنامه است. جعبه های شناور چسبناک هستند و به عبارتی دیگر آن ها که هنگام بالا و پایین کردن و یا اسکرول کردن صفحه اصلی ، به دنبال بازدید کننده شما می روند!
-
فرم عضویت در خبرنامه تمام صفحه ای
در مقایسه با بقیه انواع فرم ، این نوع فرم کل صفحه را پوشش می دهد. نادیده گرفتن فرم های تمام صفحه ای غیرممکن است و این یک تکنیک عالی برای جلب توجه بازدیدکنندگان شما می باشد.
این را هم به خاطر داشته باشید که جلب توجه بازدیدکنندگان خود با فرم مناسب عضویت در خبرنامه برای تبدیل شدن آنها به مشترکین خبرنامه کافی نیست. برای انجام این کار ، در ادامه مواردی وجود دارد که باید برای ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه از آن ها استفاده کنید.
نسخه ساده فرم را بر پیچیده بودن ترجیح دهید.
به عنوان یک بازاریاب محتوا ، ممکن است فکر کنید که سادگی نمی تواند موثر باشد، اما روند طراحی نشان می دهد که مفاهیم ساده بهتر از مفاهیم پیچیده درک می شوند. طبق آمار بدست آمده 86٪ از مصرف کنندگان بیشتر از برند هایی که در همه جنبه های فعالیت های بازاریابی خود از سادگی طرفداری می کنند ، استفاده می کنند. ارائه دادن پیام هایی هنگام ثبت نام ، لغو اشتراک را به حداقل می رساند و تعامل کلی را افزایش می دهد.یک نسخه ساده به بازدید کنندگان شما کمک می کند پیام شما را واقعاً بشنوند و درک کنند. علاوه بر این ، با در نظر گرفتن مدت توجه کوتاه مصرف کنندگان ، نسخه شما باید به اندازه کافی طولانی باشد تا مشتری خود را برای ثبت نام متقاعد کند.
طبق آزمون A / B از دو نوع کپی ثبت نام در خبرنامه ، نسخه ساده تر آن بهتر از نسخه پیچیده تر عمل کرده است.
به عنوان مثال یک فروشگاهی به نام High Beaty فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل خود را نشان می دهد که بسیار ساده و زیبا است. این فروشگاه با استفاده از یک ترکیب رنگی دلپذیر و متناسب با صفحه اصلی ، مزایای عضویت در خبرنامه خود را در یک جمله کوتاه اما معنی دار به مخاطبان خود ارائه داده است.
در واقع این فروشگاه توانسته است که با با بازی بسیار خوب کلمات فرم خود را برجسته کند. همچنین لازم به ذکر است این فروشگاه دوست دارد از جنبه های مربوط به برند تجاری خود برای سرگرمی بازدید کنندگان خود استفاده کند.
تأیید ثبت نام در خبرنامه را تنظیم کنید.
وقتی بازدیدکنندگان صفحه ثبت نام خود را ارسال می کنند ، انتظار دارند نوعی تأیید موفقیت آمیز بودن ثبت نام را دریافت کنند. تأیید اشتراک آن ها به داشتن یک تجربه مثبت با نام تجاری شما کمک می کند.
با این حال ، حتی اگر پیام تأیید شما بسیار عالی باشد ، بعضی از مشترکان توجه خود را صرف خواندن آن نمی کنند و عجله دارند که پیام را ببندند. این موضوع ممکن است منجر به آدرس ایمیل های تأیید نشده و مشترکان غیرقانونی شود.
درعوض ، با ارسال یک ایمیل تأیید تمامی این موارد دیگر پیش نخواهند آمد. مزایای یک ایمیل تأیید بسیار فراتر از حد انتظار شما است. ایجاد یک ایمیل تأیید که به خوبی طراحی شده باشد به عنوان اولین نقطه لمس مثبت برای شما محسوب می شود. برای تنظیم ایمیل های تأیید از یک بستر بازاریابی ایمیل استفاده کنید که تمام ابزارهای مناسب را به شما ارائه می دهد.
اگرچه انتخاب بستر مناسب برای تجارت خود می تواند یک چالش بزرگ باشد بهتر است پیش از تصمیم گیری درباره اینکه بهترین گزینه برای شما چیست ، انواع خدمات بازاریابی از طریق ایمیل را آزمایش و ارزیابی کنید. اما ما به شما استفاده از خبرنامه ایمیلی میلستر را پیشنهاد می کنیم که به خوبی با سایت های وردپرسی سازگار است.
پیام های تأیید باید ساده باشند و به مشترکان شما نشان دهند که روند ثبت نام آن ها با موفقیت انجام شده است و به عنوان اولین قدم برای ورود آن ها به برند شما عمل می کند. علاوه بر این ، پیام های تأیید راهی عالی برای یادآوری و تأیید آدرس ایمیل خود می باشد.
در حالی که ایمیل های تأیید معمولاً کوتاه هستند اما با استفاده از آن ها فرصتی برای تعامل با مخاطبان در لحظه ثبت نام آن ها فراهم می شود. به خاطر داشته باشید که اگر پیام تأییدی از این قبیل ایجاد کنید ، باید تا حد امکان آموزنده باشد و به مشترکان خود روش روشنی برای لغو اشتراک ارائه بدهید.
طرح های جذاب برای ثبت نام در خبرنامه را ایجاد کنید.
همانطور که گفتیم ، حتی با ساده ترین فرم ها نیز می توانید لیست ایمیل مخاطبان خود را گسترش دهید. با این حال ، ساده به معنای یک پس زمینه سفید با CTA سیاه نمی باشد. برای ایجاد بهترین فرم عضویت در خبرنامه ایمیل ، باید یک طرح فرم آنلاین جذاب و به یاد ماندنی ارائه دهید.
عناصر بصری و ترکیبات رنگی برای شما بسیار مهم هستند و شما می توانید این عناصر را با در نظر گرفتن سادگی ترکیب کنید و فرم ها را برای لیست ایمیل های خود ایجاد کنید. طبق گزارش گروه نیلزن نورمن ، بازدیدکنندگان هنگام ورود به صفحه اصلی شما برای تکمیل این دسته از فرم ها تنها 10 ثانیه نیاز دارند.
بنابراین ، یک فرم ثبت نام خوب و عالی باید توجه آن ها را جلب کرده و آن ها را برای عضویت تشویق کند و همگی این موارد باید در عرض چند ثانیه انجام شود.
Osmotics یک برند تجاری برای محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا است که برای جذب بازدید کنندگان یک فرم ثبت نام در خبرنامه خود به صورت موثر ایجاد کرده است. در واقع این برند با استفاده از تصاویر زیبا از محصولات خود و رنگ های دلپذیر ، طرح های باورنکردنی ایجاد می کند که در آن همه عناصر در تعادل کامل با یکدیگر هستند.
دعوت به عمل (CTA) خود را برجسته کنید.
CTA ها از عناصر مهم به یک فرم می باشند و آن ها باید واضح و قابل مشاهده باشند و با ارائه دادن پیام مناسب به مشترکان خبرنامه شما این اطمینان را می دهد که بر روی آن کلیک کنند.
اما زمانی که نوبت به ایجاد دکمه های CTA می رسد ، تعدادی اشتباه وجود دارد که می تواند کارایی صفحه ثبت نام شما را کاهش دهد. به عنوان مثال ، انتخاب عناصر نامناسب یکی از اشتباهات رایج در ایجاد فرم های ثبت نام است.
اگر می خواهید بهترین فرم ثبت نام در خبرنامه را داشته باشید ، به CTA های جذابی نیاز دارید که بازدید کننده شما را به عضویت متقاعد کند.
زمانی که بازاریابان محتوا فرم ثبت نام در خبرنامه را ایجاد می کنند ، وقت بیشتری را صرف طراحی و و عناصر بصری و تصاویر می کنند. این موضوع در حالی است که از کپی رایتینگ CTA غافل می شوند. اگر بتوانید از طریق CTA یک پیام جذاب ارائه دهید ، نرخ عضویت در خبرنامه خود را افزایش خواهید داد.
کپی رایتینگ مناسب CTA تاثیر بسزایی در ایجاد و جذب اعضای جدید دارند. به عنوان مثال شما می توانید از متنی استفاده کنید که از زبان مستقیم و شخصی افراد استفاده می کند. بنابراین داشتتن دکمه ی CTA مناسب فرم شما و طراحی بصری آن را تکمیل می کند و یک صفحه ثبت نام جذاب ایجاد می کند
همچنین سعی کنید برای آن از رنگ های مناسب استفاده کنید. همانطور که می دانید، انتخاب رنگ های مشابه باعث کاهش کنتراست و تضاد می شود و در نتیجه خوانایی CTA شما کاهش می یابد. یک بازدید کننده ناامید یا بی علاقه فرم ثبت نام شما را می بندد و بدون ثبت نام کردن در خبرنامه ی شما سایتتان را ترک می کند.
برای افزایش نرخ کلیک باید دکمه ی CTA شما تا حد ممکن برجسته باشد. مهم ترین مورد استفاده از فضای سفید است. همچنین می توانید از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید تا مشخص شود که بهترین رنگ ها برای کسب و کار شما چیست. تحقیقات نشان داده است که برخی از رنگ ها مانند قرمز ، سبز و آبی باعث افزایش دید CTA می شوند.
بنابراین رنگ های CTA خود را با دقت انتخاب کنید. اگر می خواهید برجسته باشد ، رنگ هایی را پیدا کنید که با فرم شما هماهنگ باشند و قابلیت CTA را افزایش دهند. بهتر است پیش از اینکه فرم خود را منتشر کنید ، لحظه ای وقت بگذارید تا ببینید آیا دکمه هایتان به اندازه کافی جذاب و گیرا هستند و یا قادر هستند که توجه شما را به خود جلب کنند یا خیر. اگر آن ها توجه شما را جلب نکنند ممکن است روی مشترکان بالقوه شما نیز کار نکنند.
یک پاداش شگفت انگیز به مخاطبان خود ارائه دهید.
اکنون که متوجه شدیم که فرم ها برای متقاعد کردن مخاطبان شما به توجه زیادی نیاز دارند اما طراحی های زیبا و کپی رایتینگ جذاب تنها راه موفقیت در ایجاد فرم عضویت مناسب در خبرنامه نمی باشد. مشترکان احتمالی خبرنامه باید ببینند که شما چقدر از آن ها قدردانی می کنید و برای آن ها ارزش قائل هستید.
به ویژه برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، بهترین راه برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه ، استفاده از کوپن های دیجیتالی و سیستم امتیاز و پاداش ، پیشنهادات ثبت نام و هدایای تبلیغاتی است. تخفیفات برای خریداران در اولین بار بسیار مناسب است و آن ها تنها برای بهره مندی از پیشنهاد تخفیف 15 درصدی شما ثبت نام می کنند.
از این گذشته ، مطالعات نشان می دهد که 80٪ از مصرف کنندگان آمریکایی در صورت یافتن پیشنهادات و یا تخفیف عالی ترغیب می شوند که از فروشگاه خرید کنند. بنابراین بهتر است که در طول سفر مشتری آن ها را با تخفیفات مختلف روبه رو کنید تا محصولات شما را خریداری کنند.
بنابراین یکی از موثرترین عناصر که بازدیدکنندگان جدید را تشویق می کند پیشنهاد ثبت نام شگفت انگیز برای صرفه جویی در هزینه های خود می باشد. این پیشنهادات نه تنها بازدید کنندگان را به عضویت ترغیب می کنند بلکه این پیام را می دهد که برند شما ارزش وقت و هزینه آن ها را دارد.
استفاده از پیشنهادات هوشمندانه ثبت نام و تبلیغات از طریق فرم های ثبت نام در خبرنامه به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا ارزش تجارت آنلاین شما را دریابند. بنابراین اگر قصد داشتید که مشترکان خود را افزایش دهید ، به آن ها جوایز شگفت انگیز بدهید تا تعداد آن ها رشد کند.
از تعداد مناسبی از فیلدها استفاده کنید.
جمع آوری اطلاعات ارزشمند در مورد مشترکان جدید برای بازاریابان محتوا که می خواهند محتوای متناسب با آن ها را ارائه دهند و به طور کلی استراتژی بازاریابی را بهبود ببخشند ، ضروری است.
اما برای ایجاد فرم های ثبت نام در خبرنامه باید نسبت طلایی فیلدهای فرم را پیدا کنید. بسیاری از فیلدها فرم شما را به یک فرایند پیچیده و زمان بری تبدیل می کنند و دیگر هیچ کس نمی خواهد 10٪ یا 15٪ تخفیف شما را دریافت کند. بنابراین سعی کنید تنها قسمت هایی را اضافه کنید که برای جمع آوری ایمیل و اطلاعات اولیه مشترکین خبرنامه شما ضروری است.
بدست آوردن نام و جنسیت آن ها روشی عالی برای شروع تقسیم بندی و شخصی سازی فرم خود می باشد. طبق آمار بازاریابی از طریق ایمیل ، شخصی سازی محتوای شما 29٪ نرخ بهتری به شما می دهد که منجر به تعامل بیشتر مشترکان می شود.
اگر احساس می کنید به چیزی بیشتر از این نیاز دارید ، می توانید کمپین جدیدی را برای مشترکین خبرنامه جدید خود ارسال کنید و برای عضویت در آن درخواست اطلاعات بیشتر کنید.
ایجاد فرم های کوتاه که به حداقل تعامل نیاز دارند و تنها موارد ضروری را شامل می شود می تواند به طور موثری نرخ عضویت در خبرنامه را افزایش دهد.
توجه داشته باشید که اگر می خواهید یک قسمت به عنوان نام و نام خانوادگی اضافه کنید ، باید آن ها را به صورت افقی تراز کنید تا از طولانی تر نشان دادن فرم خود جلوگیری کنید.
از رضایت ها و بازخوردهای مثبت مشترین سابق خود برای اثبات قابل اعتماد بودنتان استفاده کنید.
وقتی نوبت به امتحان چیزهای جدید می رسد ، مصرف کنندگان همیشه سعی می کنند از تجربیات دیگران مطلع شوند. درواقع افراد مختلف به شدت به نظرات دیگران اعتماد می کنند و از این طریق بررسی می کنند که آیا چیزی ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر. این موضوع در واقع یک پدیده ی روانشناختی و اجتماعی است.
به عنوان یک تولید کننده ی محتوا ، ممکن است برای افزایش اعتبار فروشگاه خود از طریق بررسی مصرف کننده ، رتبه بندی ها ، بخش دیدگاه ها و …. برای اثبات خوب بودن و با کیفیت بودن محصولات خود استفاده کرده باشید. اما شما می توانید از خبرنامه ها برای این کار نیز استفاده کنید.
استفاده از دیدگاه ها و بازخوردهای مثبت به عنوان بخشی از صفحه ثبت نام به خریداران بالقوه شما نشان می دهد که شما یک تجارت معتبر و قابل اعتماد هستید. تنها چیزی که برای آن ها در فرم های خود نیاز دارید بررسی تعداد مشتریان راضی می باشد.
برای فروشگاه های تجارت الکترونیک ، ارائه یک بازخورد مثبت توسط مصرف کنندگان به مشترکین خبرنامه شما کمک می کند تا ارزش محصولات شما را درک کرده و آن ها را ترغیب کند تا برای اخبار بیشتر و پیشنهادات ویژه به لیست ایمیل های شما بپیوندند.
بررسی و ارائه ی توصیفات و آمار مصرف کننده عالی عمل می کند. همچنین شما می توانید از آن ها برای ایجاد صفحه ثبت نام خبرنامه ایمیل خود استفاده کنید.
به عنوان موجودات بصری ، مصرف کنندگان باید فواید فوری را ببینند. با افزودن اثبات تصویری ، نام تجاری شکل خود را میخکوب می کند و تعداد مشترکان خود را با تکیه بر این ذهنیت که می توانید باشید افزایش می دهد.
ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را ارتقا دهید.
شما باید فرم خود را در صفحه اصلی یا صفحه محصول خود نمایش دهید تا بازدیدکنندگان خود را برای عضویت در ایمیل های خود جذب کنید. اما برای اینکه یک گام جلوتر بروید ، می توانید از قدرت رسانه های اجتماعی برای افزایش تعداد مشترکان خود نیز استفاده کنید.
از صفحات خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا نرخ ثبت نام را افزایش داده و افراد مختلف را به مشترکین خبرنامه خود تبدیل کنید. در واقع افزودن لینک اختصاصی ثبت نام خبرنامه در صفحات رسانه های اجتماعی باعث می شود که افراد مختلف بر روی آن کلیک کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.
جمع بندی
اگر می خواهید فرم عضویت در خبرنامه را برای دریافت بیشتر ایمیل ها در سایت خود داشته باشید ، باید بهترین روش هایی را که هر بازاریاب محتوا باید استفاده می کند را پیدا کنید و شما هم آن ها را به کار ببرید.
یک فرم ثبت نام عالی با سادگی و یا یک ترکیب رنگی عالی می تواند نظر افراد مختتلف را به خود جلب کند و در واقع انتخاب رنگ مناسب برای CTA از اهمیت بالاتری برخوردار است. سعی کنید که به جزئیات توجه ویژه ای کنید و فرم های خود را متناسب با کسب و کار و مخاطبانتان ایجاد کنید.
در حالت کلی پاداش دادن به مشترکین خبرنامه و یا ارائه ی یک پیشنهاد خوب و همچنین استفاده از اعتبار اجتماعی خود و بازخورد های مثبت به شما کمک می کنند که فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل خود را قابل اعتماد تر کنید و کارایی آن را به طور چشمگیری افزایش دهید.
اگر قبلاً فرم ثبت نام در خبرنامه خود را ایجاد نکرده اید ، به این مراحل و مثال ها نگاهی بیندازید و سپس اهداف خود را تعیین کنید. با استفاده از تمامی مراحل گفته شده در این مقاله شما می توانید یک فرم عضویت با بازده بالا ایجاد کنید تا در کمترین زمان ممکن توجه مخاطب خود را جلب کرده و آدرس ایمیل آن ها دریافت کنید.